نقد و بررسی محصولات

امکانات هوش مصنوعی در سری جدید گلکسی S24 Ultra

کتصور کنید گوشی هوشمندی دارید که ذهنتان را می‌خواند و به طور خودکار نیازهای شما را پیش‌بینی و به آن‌ها پاسخ می‌دهد. سامسونگ با رونمایی از سری جدید گوشی‌های هوشمند خود، گلکسی S24 Ultra، با قابلیت‌های هوش مصنوعی پیشرفته‌ای که ارائه می‌دهد، گامی بلند در جهت ارتقای تجربه کاربری برداشته است. در این مقاله، به بررسی قابلیت‌های هوش مصنوعی S24 Ultra می‌پردازیم و به شما نشان می‌دهیم که چگونه این گوشی می‌تواند زندگی شما را آسان‌تر، خلاق‌تر و لذت‌بخش‌تر کند.

هوش مصنوعی در گلکسی S24 Ultra؛ دنیایی از امکانات در نوک انگشتان شما

با گلکسی S24 Ultra، هوش مصنوعی فراتر از یک ایده ساده می‌رود و به دستیار قدرتمند و هوشمند شما تبدیل می‌شود. این گوشی مملو از قابلیت‌های شگفت‌انگیز مبتنی بر هوش مصنوعی است که زندگی شما را در هر لحظه آسان‌تر، کارآمدتر و لذت‌بخش‌تر می‌کند. در ادامه نگاهی به برخی از ویژگی‌های هوش مصنوعی در گلکسی S24 Ultra می‌اندازیم:

هوش مصنوعی گلکسی
هوش مصنوعی گلکسی

به دنیای جدید جستجو با هوش مصنوعی circle to search خوش آمدید

دیگر نیازی به تایپ‌کردن نیست! با قابلیت جدید circle to search (جستجو دایره‌ای) در Galaxy AI، به‌آسانی می‌توانید هر آنچه که می‌خواهید را پیدا کنید. فقط کافی است دایره‌ای دور موضوع موردنظر در صفحه‌نمایش بکشید و Galaxy AI به‌سرعت نتایج جستجو را به شما نشان خواهد داد. این قابلیت انقلابی در جستجو ایجاد و به شما این امکانات را می‌دهد:

  • به‌سرعت و به‌آسانی تصاویر و ویدئوهای موردنظر خود را پیدا کنید.
  • اطلاعات تماس و آدرس‌ها را با سریع‌ترین حالت ممکن و بدون دردسر جستجو کنید.
  • متن‌ها را به زبان‌های مختلف ترجمه کنید.
  •  بسیاری از کارهای دیگر را به‌آسانی انجام دهید.

بیشتر بخوانید: هرآنچه که باید درباره دوربین S24 Ultra بدانید

هوش مصنوعی گلکسی
هوش مصنوعی گلکسی

قابلیت chat assistant؛ گفتگو و انجام کارها بدون تایپ

این دستیار هوشمند، چت‌هایتان به تجربه‌ای کاملاً جدید و شگفت‌انگیز تبدیل خواهند و با بهره‌گیری از هوش مصنوعی، سه ابزار قدرتمند را در اختیار شما قرار می‌دهد تا تجربه چت خود را به طور کامل متحول کنید.

  • ترجمه فوری: با دستیار چت، دیگر محدودیت زبانی در چت کردن نخواهید داشت. به‌سادگی متن خود را به زبان دلخواهتان بنویسید و هوش مصنوعی به طور خودکار آن را به ۱۳ زبان زنده دنیا ترجمه خواهد کرد. علاوه بر این، ترجمه متون دریافتی از مخاطبان نیز به زبان شما انجام می‌شود و به طور کامل درک مطلب را برایتان آسان می‌کند.
  • قالب‌بندی هوشمند chat assistant: با درک محتوای متن، قالب‌های نوشتاری مناسب را پیشنهاد می‌دهد. با انتخاب این قالب‌ها، می‌توانید به طور خودکار لحن و ساختار متن خود را متناسب با مخاطب و موضوع چت تنظیم کنید. این قابلیت به‌خصوص برای نوشتن ایمیل‌های رسمی، مکالمات دوستانه و نگارش محتوای خلاقانه بسیار مفید خواهد بود.
  • تصحیح گرامری پیشرفته: از دیگر کاربردهای دستیار چت با استفاده از هوش مصنوعی، این است که متن شما را به طور دقیق بررسی می‌کند و در صورت وجود هرگونه اشکال گرامری، آن را به طور خودکار اصلاح می‌کند؛ بنابراین شما می‌توانید متنی عاری از غلط و با وضوح بیان بالا ارسال کنید و از لحاظ نگارشی در سطحی حرفه‌ای ظاهر شوید.
هوش مصنوعی گلکسی
هوش مصنوعی گلکسی

جهان را با قابلیت live translate S24Ultra؛ به زبان مادری خود تجربه کنید

سامسونگ با معرفی قابلیت ترجمه هم‌زمان گلکسی AI در گوشی S24 Ultra، مرزهای زبانی را در مکالمات شما از بین می‌برد. این قابلیت نوآورانه، امکان ترجمه زنده مکالمات را در ۱۳ زبان زنده دنیا از جمله انگلیسی، فرانسوی، اسپانیایی و هندی فراهم می‌کند. 

با استفاده از ترجمه هم‌زمان، می‌توانید بدون هیچ‌گونه محدودیتی با هر فردی در سراسر جهان به گفتگو بپردازید. برای استفاده از این قابلیت، کافیست فایل زبانی موردنظر را به‌صورت آفلاین دانلود کنید و سپس در حین مکالمه، به طور خودکار متن گفتگوی شما و مخاطبتان به زبان انتخابی ترجمه و نمایش داده می‌شود.

بیشتر بخوانید: مهم‌ترین مواردی که هنگام خرید اقساطی موبایل باید به آن توجه کرد | راهنمای خرید گوشی

قابلیت transcribe assistant در S24Ultra؛ تبدیل خودکار سخنرانی به متن

Transcribe Assistant برای دانشجویان، افراد شاغل در جلسات متعدد و کسانی که به دنبال ثبت و خلاصه‌سازی محتوای صوتی بازدیدهای خود هستند، ابزاری ایده‌آل محسوب می‌شود. نحوه عملکرد این قابلیت به این صورت است که پس از ضبط گفتگو، Transcribe Assistant متن آن را استخراج کرده و امکاناتی از قبیل خلاصه‌سازی، دسته‌بندی جملات و پاراگراف‌بندی را به کاربر ارائه می‌دهد.

همچنین، این ابزار قادر به تشخیص و تفکیک صدای افراد مختلف در گفتگو است و هر یک را به طور مجزا در متن نهایی نمایش می‌دهد. دستیار رونویسی به‌عنوان یک ابزار قدرتمند در اپلیکیشن ویس سامسونگ، به کاربران در سازماندهی و مدیریت محتوای صوتی ضبط شده خود کمک شایانی می‌کند.

تصاویر پس‌زمینه خود را به طور خودکار با تم گوشی خود هماهنگ کنید

سامسونگ با معرفی قابلیت جدید Wallpaper Generator در گلکسی S24 Ultra، دنیای شخصی‌سازی گوشی شما را متحول می‌کند. این هوش مصنوعی قدرتمند با درک سلیقه و نیازتان، تصاویر پس‌زمینه منحصربه‌فرد و خیره‌کننده‌ای خلق می‌کند که به طور کامل با شخصیت و استایلتان همخوانی دارند. تنوع و خلاقیت این هوش مصنوعی حیرت‌انگیز است و می‌تواند تصاویر پس‌زمینه مناسب هر موقعیتی را برایتان خلق کند.

عکاسی فراتر از حد تصور با Pro Visual Engine در گلکسی S24 Ultra

Pro Visual Engine، جدیدترین شاهکار هوش مصنوعی سامسونگ در گلکسی S24 Ultra، عکاسی و فیلم‌برداری را به سطحی فراتر از حد تصور تبدیل می‌کند. با این موتور پردازشگر قدرتمند، آماده ثبت لحظاتتان با کیفیتی بی‌نظیر و جزئیاتی شگفت‌انگیز باشید، حتی در تاریکی مطلق!

از جمله قابلیت‌های Pro Visual Engine شامل موارد زیر می‌شود: 

  • عکاسی کم‌نور بی‌نظیر: تاریکی دیگر مانعی برای ثبت خاطراتتان نیست Pro Visual Engine با افزایش چشمگیر حساسیت حسگر و نویزگیری پیشرفته، عکس‌هایی شارپ و روشن در تاریکی مطلق به شما هدیه می‌دهد.
  • رنگ‌های زنده و واقعی: به لطف هوش مصنوعی، Pro Visual Engine رنگ‌ها را با دقت و ظرافت خارق‌العاده‌ای ثبت می‌کند تا عکس‌هایتان سرشار از طراوت و پویایی باشند.
  • تنظیمات خودکار فوق‌سریع: دیگر نگران ازدست‌دادن لحظات نابتان نباشید. Pro Visual Engine با تنظیم خودکار در کسری از ثانیه، سوژه‌هایتان را در هر شرایطی به طور دقیق و واضح ثبت می‌کند.
  • حالت فیلم‌برداری حرفه‌ای: با این قابلیت جدید S24Ultra ، فیلم‌هایی خلق کنید که گویی توسط یک فیلم‌بردار حرفه‌ای ضبط شده‌اند. این موتور پردازشگر قدرتمند، لرزش‌ها را به طور کامل حذف می‌کند و ویدئوهایی روان و باثبات به شما ارائه می‌دهد.

با Slow Motion لحظات هیجان‌انگیز و سریع را به‌آهستگی تماشا کنید

یکی دیگر از قابلیت‌های جذاب هوش مصنوعی در S24Ultra، حالت Slow Motion است که به شما این امکان را می‌دهد تا ویدئوهایتان را با سرعت ۹۶۰ فریم در ثانیه به ثبت برسانید .اما این تمام ماجرا نیست.

با هوش مصنوعی گلکسی S24 Ultra می‌توانید ویدئوهای قبلی خود را نیز به Slow Motion تبدیل کنید. کافی است ویدئوی موردنظرتان را در گالری باز کرده و انگشت خود را روی صفحه نگه دارید. هوش مصنوعی به طور خودکار بین فریم‌ها، فریم‌های جدیدی ایجاد می‌کند و در نهایت ویدئو را به‌صورت آهسته به شما نمایش می‌دهد.

هوش مصنوعی گلکسی
هوش مصنوعی گلکسی

هوش مصنوعی Generative Edit در S24 Ultra، تجربه خلاقیت بی‌نهایت

تصور کنید که می‌توانید با گوشی خود، عکس‌هایتان را به طور خودکار ارتقا دهید، جزئیات را به آن‌ها اضافه کنید و حتی اشیاء و افراد جدیدی را به آن‌ها کم یا زیاد کنید. این کار دیگر یک رویا نیست، بلکه با هوش مصنوعی Generative Edit در گوشی جدید سامسونگ S24 Ultra به واقعیت تبدیل شده است. هوش مصنوعی ویرایش مولد، به شما ابزاری قدرتمند و کاربرپسند می‌دهد تا خلاقیت خود را در عکاسی و ویرایش تصاویر به طور کامل به کار بگیرید. با استفاده از این فناوری پیشرفته می‌توانید:

  • نور و رنگ تصاویر خود را به طور خودکار تنظیم کنید، نویز را از بین برده و وضوح آن‌ها را افزایش دهید.
  • به سادگی قسمتی از تصویر را انتخاب کنید و هوش مصنوعی Generative Edit به طور خودکار جزئیات بیشتری به آن قسمت اضافه می‌کند. این قابلیت برای برجسته‌کردن جزئیات مهم در عکس یا افزودن عمق و وضوح به تصاویر پرتره بسیار مفید است.

سخن پایانی

در این مقاله، به دنیای شگفت‌انگیز هوش مصنوعی در گوشی S24 Ultra قدم گذاشتیم و قابلیت‌های نوآورانه و پیشرفته‌ای را که این هوش مصنوعی قدرتمند به کاربران ارائه می‌دهد، مورد بررسی قرار دادیم. یادتان باشد سامسونگ به طور مداوم درحال‌ توسعه و بهبود هوش مصنوعی گلکسی S24 Ultra است و انتظار می‌رود در آینده شاهد رفع محدودیت‌ها و ارائه خدمات کامل‌تر به کاربران ایرانی باشیم.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا