راهنمای دریافت وام

راهنمای خرید طلا به صورت اقساطی از دیجی شهر

دیجی شهر، فروشگاه خرید قسطی کالا، امکان خرید اقساطی طلا را تا سقف دویست میلیون تومان با اقساط شصت ماهه فراهم کرده است. این امکان برای افرادی که قصد خرید سرویس طلا دارند اما نقدینگی کافی ندارند، گزینه‌ای بسیار مناسبی برای دریافت وام بدون ضامن است. دیجی شهر وب‌سایتی در زمینه ارائه وام خرید کالاست. با دیجی شهر می‌توانید تا سقف “200 میلیون تومان” اعتبار خرید کالا با مدت “بازپرداخت 60 ماهه” دریافت کنید. همچنین فروشگاه خرید قسطی دیجی شهر، امکان دیگری برای شما متقاضی دریافت وام ایجاد کرده است تا پس از دریافت اعتبار و شارژ کیف پولتان، بتوانید از بین بیش از 15 هزار تنوع کالایی، محصول مورد نظرتان را خریداری کنید.

مزایای خرید اقساطی کالا از دیجی شهر 

بیشترین میزان اعطای سقف اعتبارِ خرید کالا

 بیشترین میزان اعطای سقف اعتبار خرید کالا، به میزان اعتباری گفته می‌شود که یک مؤسسه اعتباری یا لندتک به متقاضیان دریافت وام خرید کالا، اختصاص می‌دهد. این میزان اعتبار، معمولاً بر اساس عواملی مانند میزان درآمد متقاضی، سابقه اعتباری او و نوع کالای مورد نظر، تعیین می‌شود. در حال حاضر، بیشترین میزان اعطای سقف اعتبار خرید کالا در ایران، متعلق به شرکت دیجی شهر است. دیجی شهر، یک لندتک ایرانی است که خدمات خرید اقساطی کالا را ارائه می‌دهد. این شرکت، امکان دریافت وام تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان برای خرید انواع کالای مصرفی مانند لوازم منزل، کالای دیجیتال، موتورسیکلت و… را فراهم کرده است. 

بیشتر بخوانید: بررسی و مقایسه‌ی انواع وام؛ کدام وام مناسب شماست؟

بازپرداخت اقساط تا ۶۰ ماه

دریافت وام از دیجی شهر، مزایایی مانند اعتبارسنجی رایگان، دریافت وام فوری و بازپرداخت اقساط تا ۶۰ ماه را به همراه دارد.

اعتبارسنجی رایگان

 دیجی شهر اعتبارسنجی رایگان را برای مشتریان خود ارائه می‌دهد. با استفاده از این سرویس، می‌توانید از میزان اعتباری که می‌توانید برای خرید اقساطی دریافت کنید مطلع شوید. 

دریافت وام فوری

  پس از ارسال درخواست ثبت وام، تیم اعتبارسنجی دیجی شهر، مدارک و اطلاعات شما را بررسی می‌کند. در صورتی که درخواست شما تایید شود، مبلغ وام ظرف مدت کوتاهی به کیف پول شما واریز می‌شود.

کارمزد ارزان‌تر از همه جا

 یکی از مهم‌ترین مزایایی که وام دیجی‌شهر را برای متقاضی جذاب می‌کند، کارمزد کم این وام نسبت به سایر لندتک‌های فعال در ایران است. از این رو با دریافت وام از دیجی شهر، خیالتان راحت خواهد بود که برای بازپرداخت اقساط، به زحمت نخواهید افتاد. برای بررسی این مزیت رقابتی می‌توانید به سایت رده مراجعه کرده و کارمزد اقساط دیجی شهر را با سایر لندتک‌ها مقایسه کنید.

 

مراحل دریافت وام برای خرید اقساطی

برای دریافت اعتبار از دیجی شهر، متقاضی باید مراحل زیر را سپری کند:

ثبت درخواست: با مراجعه به وب‌سایت دیجی‌ شهر و کلیک روی گزینه درخواست وام، وارد پنل کاربری می‌شوید و درخواست وام را انتخاب می‌کنید.

اعتبارسنجی: در این مرحله باید اعتبارسنجی خود را در پنل دیجی شهر انجام دهید تا رتبه اعتباری شما مشخص شود.

ثبت اطلاعات شخصی: بعد از ثبت درخواست، اطلاعات شخصی و شغلی خود را وارد می‌کنید.

تعیین میزان درخواست وام: در این مرحله با توجه به رتبه اعتباری خود، می‌توانید میزان وام و تعداد ماه‌های بازپرداخت اقساط را انتخاب کنید.

تکمیل اطلاعات: در این مرحله باید مدارک هویتی، سپس مدارک سکونتی و شغلی خود را وارد کنید.

بررسی مدارک: پس از بررسی‌ مدارک و اطلاعات‌ وارد شده، پشتیبانی دیجی شهر با شما تماس می‌گیرد و هماهنگی‌های لازم برای مراجعه شما به شعبه را انجام می‌دهد.

مراجعه به شعبه: پس از تایید مدارک، باید به شعبه انتخابی رجوع کنید تا وام خود را دریافت کنید.

توجه: ساکنین شهر تهران بدون مراجعه به شعبه می‌توانند، شعبه آنلاین را انتخاب کرده و در نتیجه وام‌شان را غیر حضوری دریافت کنند.

دریافت وام و شارژ کیف پول: پس از تایید دریافت وام شما در بانک، کیف پول شما در فروشگاه دیجی شهر شارژ شده و می‌توانید کالای دلخواه خودتان را خریداری کنید.

مزایای خرید اقساطی طلا

خرید طلای قسطی از دیجی شهر مزایای مختلفی دارد که آن را به یک گزینه جذاب برای بسیاری از افراد تبدیل می‌کند. این مزایا عبارتند از:

دسترسی آسان‌تر به طلا: خرید طلای قسطی به افراد این امکان را می‌دهد که بدون نیاز به نقدینگی کافی، طلای مورد نظر خود را خریداری کنند. این امر به ویژه برای افرادی که درآمد ثابتی ندارند یا نمی‌توانند تمام مبلغ طلا را یکجا پرداخت کنند، مفید است.

کاهش فشار مالی: پرداخت اقساط طلا به صورت ماهانه، فشار مالی را از روی افراد کاهش می‌دهد. این امر به ویژه برای افرادی که درآمد محدودی دارند، اهمیت دارد.

حفظ ارزش پول: طلا به عنوان یک دارایی ارزشمند، می‌تواند در برابر تورم از ارزش خود محافظت کند. خرید طلای قسطی از دیجی شهر، به افراد این امکان را می‌دهد که با پرداخت اقساط، طلای خود را خریداری کنند و از افزایش قیمت طلا در آینده بهره‌مند شوند.

در مجموع، خرید طلای قسطی می‌تواند یک گزینه مناسب برای افرادی باشد که قصد خرید طلا دارند اما نقدینگی کافی ندارند. 

بیشتر بخوانید: نحوه محاسبه اقساط وام + سود وام بانکی

مراحل خرید اقساطی سرویس طلا از دیجی شهر

برای خرید اقساطی سرویس طلا از دیجی شهر، متقاضیان باید مراحل زیر را طی کنند:

  1. به وبسایت دیجی شهر مراجعه کنند و روی گزینه «دریافت وام» کلیک کنید.
  2. فرم درخواست وام را تکمیل کنند.
  3. مدارک مورد نیاز را بارگذاری کنند.
  4. منتظر بررسی درخواست خود باشند تا کیف پول‌تان شارژ شود.

در صورت تایید درخواست، مبلغ وام به حساب دیجی شهر واریز می‌شود و متقاضی می‌تواند سرویس طلا اقساطی خود را از فروشگاه به محض شارژ شدن کیف پول خریداری کند. اقساط وام به صورت ماهانه از حساب متقاضی کسر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: تفاوت چک صیاد و چک معمولی چیست؟

مدارک مورد نیاز برای دریافت وام از دیجی شهر

  • تصویر مجوز فعالیت (برای صاحبان مشاغل آزاد)
  • گواهی اشتغال به کار
  • چک متقاضی و ضامن (در صورت نیاز)
  • تصویر شناسنامه و کارت ملی
  • تصاویر مدارک محل اقامت
  • تصویر کارت پایان خدمت (برای آقایان)

چه افرادی با چه رتبه اعتباری می‌توانند سرویس طلای اقساطی بخرند؟

 

رتبه اعتباری به صورت آنلاین و خودکار در مراحل ثبت نام وام دیجی شهر به شما نمایش داده می‌شود. برای خرید طلا اقساطی از دیجی شهر، باید بدانید که رتبه اعتباری شما چیست و براساس رتبه اعتباری خود، چه مقدار وام می‌توانید دریافت کنید. 

 

رتبه اعتباری متقاضی نوع وثیقه و تضامین حداکثر تسهیلات قابل اعطا
گروه A اخذ چک متقاضی یا چک ضامن 120.000.000 میلیون تومان
اخذ دو فقره چک: چک متقاضی و چک ضامن  200.000.000 میلیون تومان
گروه B اخذ چک متقاضی یا چک ضامن 100.000.000 میلیون تومان
اخذ دو فقره چک: چک متقاضی و چک ضامن  200.000.000 میلیون تومان
گروه C اخذ گواهی کسر از حقوق توسط متقاضی یا ضامن 200.000.000 میلیون تومان
اخذ دو فقره چک: چک متقاضی و چک ضامن  60.000.000 میلیون تومان
فاقد رتبه اعتباری اخذ یک فقره چک: چک متقاضی  60.000.000 میلیون تومان
اخذ دو فقره چک: چک متقاضی و چک ضامن  100.000.000 میلیون تومان
اخذ گواهی کسر از حقوق توسط متقاضی یا ضامن 200.000.000 میلیون تومان

نکته: کلیه رتبه‌های اعتباری (A  و B  و C) می‌توانند با ارائه گواهی کسر از حقوق توسط متقاضی یا ضامن، تا سقف 200 میلیون تومان اعتبار خرید کالا دریافت کنند. 

 خرید سرویس طلای اقساطی با دریافت وام بدون ضامن

متقاضیانی که به دنبال خرید سرویس طلا اقساطی هستند، می‌توانند با دریافت اعتبار خرید کالا از سایت دیجی شهر، نسبت به دریافت وام خرید کالا اقدام کنند. بنابراین، می‌توانید طبق مراحلی که گفته شد، وام خرید زیورآلات و انواع نیم ست طلا و… را دریافت کنید و به صورت اقساطی طلا موردنظرتان را خریداری کنید.  به طور مثال انواع طلاهایی که می‌توانید از دیجی شهر خریداری کنید عبارتند از:

  • دستبند
  • گردن آویز
  • انگشتر
  • پلاک طلا
  • النگو
  • و…

از این رو اگر به دنبال خرید طلای اقساطی هستید، می‌توانید پس از دریافت وام، خیلی راحت و سریع، اکسسوری مورد نظرتان را از فروشگاه آنلاین دیجی شهر خریداری کنید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

26 دیدگاه

  1. سلام، من برای دریافت وام خرید طلا دچار مشکلی هستم، من به خاطر کارم همیشه در سفر ویا دور از خانواده هستم، برای همین اجاره نامه به نام همسرم است برای دریافت این وام چه کنم؟ لطفا مرا راهنمایی کنید. با سپاس

  2. سلام من کیف پولم شارڗ شده اما نمیتونم طلا بخرم چرا ؟مگه وام خرید کالا با خرید طلا فرق داره؟ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

    1. سلام اگر کیف پولتون شارژ شده می‌تونید از طلاهای داخل سایت خریداری بفرمایید. اگر مشکای دارید با پشتیبانی تماس بگیرید تا مشکلتون رو حل کنند. با تشکر

    2. سلام، من میخوام وام رو دریافت کنم برای خرید طلا
      آیا شما هنوز نمیتونین با وام طلا بخرین؟

  3. سلام.من مبلغ وام رو اشتباه وارد کردم مدارک هم بارگذاری کردم در انتظار بررسی هست ،فقط مبلغ رو اشتباه وارد کردم ،چجوری ویرایش کنم؟

  4. سلام من اگر 200تومان وام شاملم بشه همان 200م کیف پولی شارژ میشه و برگشت آن به اضافه سود سود هست مثلا 270با 36ماه درسته؟؟ پس اون ۳۰تومان تفاوت نقد اقساط که نوشته آید چیه ؟ شارژ۱۷۰کیف پول؟ ممنون راهنمایی کنید

    1. سلام برای وام خرید طلا شامل سکه طلا نیزمیباشد؟to do لطفاپاسخ رابه ۰۹۱۱۲۴۵۳۰۸۷ یاایمیل اطلاع رسانی فرمایید.مر۳۰

  5. من چک ب نام خودم ندارم ولی ضامن و چک معتبر برای ضمانت دارم آیا میتوانم از وام خرید طلا استفاده کنم

  6. سود وام چند درصد است؟
    قسط ماهیانه برای ۱۲۰ میلیون تومان چقدر است؟
    آیا سکه هم می‌توان خرید؟

  7. سلام برای وام ۲۰۰ میلیون تومانی کارمزدی در نظرگرفته مابه التفاوت خرید نقدی وقسطی چه است درصورت امکان توضیح دهیدمتشکرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا