نقد و بررسی محصولات

بهترین گوشی سامسونگ سری a کدام است؟

بهترین گوشی سامسونگ سری A کدام است؟ این سوالی است که بسیاری از طرفدارن سری a می‌پرسند.سری گلکسی A سامسونگ، یک مجموعه میان‌رده و درعین‌حال، همه‌جانبه به‌شمار می‌رود. این سری از گوشی‌های سامسونگ، شامل طیف گسترده‌ای از مدل‌های مقرون‌به‌صرفه و میان‌رده است.

درحال‌حاضر، گوشی‌های سری گلکسی A سامسونگ، شامل گوشی‌هایی مانند گلکسی A50s، گلکسی A30s و مدل‌های کمی جدیدتر هستند.

اگر مطمئن نیستید که کدام مدل از تلفن‌های همراه هوشمند سامسونگ برای شما مناسب است، سری محبوب و مقرون‌به‌صرفه A می‌تواند مجموعه‌ای عالی برای بررسی باشد.

در این مقاله، به بررسی کامل تمام مدل‌های این سری با ذکر جزئیات و ویژگی‌های هریک خواهیم پرداخت.

گوشی سامسونگ مدل گلکسی A32 5G

گوشی سامسونگ مدل گلکسی A32 5G

در یک نگاه: صفحه‌نمایش 6.5‌اینچی Infinity-V HD، چهار دوربین پشتی 48، 8، 5 و 2مگاپیکسلی، باتری 5000میلی‌آمپرساعتی.

اگر برخورداری از اتصال اینترنت 5G برای شما دارای اولویت است، گوشی سامسونگ مدل گلکسی A32 5G را حتماً در لیست گزینه‌های خرید خود قرار دهید. این موبایل اندرویدی، نسل بعدی اینترنت 5G را با قیمتی مقرون‌به‌صرفه در دسترس قرار می‌دهد.

گلکسی A32 5G، علاوه‌بر ارائه سرعت دانلود فوق‌العاده سریع و شبکه همه‌جانبه قابل‌اطمینان، امکانات فنی چشمگیری نیز ارائه می‌دهد. صفحه‌نمایش 6.5‌اینچی Infinity-V HD، تصویری واضح و با جزئیات بسیار بالا در معرض نمایش می‌گذارد. اسکنر اثر انگشت نصب‌شده در قسمت کناری گوشی نیز، دسترسی ایمن و درعین‌حال، آسان را تضمین می‌کند.

تراشه مدیاتک Dimensity 720 5G و پردازنده هشت‌هسته‌ای، موجب عملکرد بسیار روان گوشی شده است. یک تقویت‌کننده بازی هم به این مدل اضافه شده است که آن را برای گیمرها نیز به انتخابی عالی مبدل می‌سازد. سیستم عامل این مدل، اندروید نسخه 11 است که رابط کاربری بسیار خوب و لذت‌بخشی ارائه می‌دهد. یک باتری 5000میلی‌آمپر‌ساعتی نیز وجود دارد که امکان استفاده‌ طولانی‌مدت از این گوشی، بدون نیاز به شارژ مجدد را فراهم می‌سازد.

بیشتر بخوانید: مقایسه 3 گوشی A34 و A54 در مقابل S20 FE 5G | به همراه مزایا و معایب

اما، این تمام ماجرا نیست. این گوشی سامسونگ از یک مجموعه دوربین پشتی با چهار لنز شگفت‌انگیز 48مگاپیکسلی، 8مگاپیکسلی، 5مگاپیکسلی و 2مگاپیکسلی برخوردار است که امکان ضبط ویدیوهای 4K را برای شما فراهم می‌سازند. یک دوربین جلوی 13مگاپیکسلی نیز وجود دارد.

گوشی سامسونگ مدل گلکسی A42 5G

در یک نگاه: صفحه‌نمایش 6.6اینچی Infinity-U HD، دوربین مجهز به چهار لنز با حداکثر کیفیت 48 مگاپیکسل، باتری 5000‌میلی‌آمپرساعتی.

یکی دیگر از گوشی‌های سری A سامسونگ که امکان اتصال 5G را به شما می‌دهد، مدل A42 5G است. این گوشی، با برخورداری از طراحی هولوگرافیک، قاب براق و جک 3.5میلی‌متری هدفون، واقع در پایین دستگاه، نه تنها ظاهری زیبا دارد؛ بلکه، از نظر عملکرد نیز، بسیار عالی است.

صفحه‌نمایش سینمایی 6.6اینچی Infinity-U HD، تمام فضای جلویی دستگاه را به خود اختصاص داده و با برخورداری از رنگ‌های زنده و وضوح شگفت‌انگیز، جلوه بسیار ویژه‌ای به تصویر می‌بخشد. اسکنر اثر انگشت نیز جهت هرچه یکپارچه‌تر شدن طراحی، روی صفحه‌نمایش تعبیه شده است؛ همچنین، دوربین جلوی 20مگاپیکسلی در قسمت بالایی نمایشگر قرار دارد.

چهار لنز پیشرفته، در مجموعه دوربین پشتی قرار گرفته‌اند که شامل یک لنز اصلی 48مگاپیکسلی و یک لنز فوق‌عریض 8مگاپیکسلی می‌شود که به شما کمک می‌کنند تا تصاویر بسیار خوبی را به ثبت برسانید.

حالت‌های عکاسی در شب، فوکوس زنده و قابلیت ضبط ویدیوی 4K، همگی در دسترس هستند؛ همچنین، لنز ماکرو 2مگاپیکسلی، این امکان را برای شما فراهم می‌سازد تا بتوانید بر روی جزئیات تصاویر نزدیک، بدون کاهش کیفیت عکس، فوکوس کنید.

گوشی سامسونگ مدل گلکسی A71

گوشی سامسونگ مدل گلکسی A71

در یک نگاه: صفحه‌نمایش 6.7اینچی Infinity-O Full HD، چهار لنز 48، 5، 5 و 12مگاپیکسلی، باتری 4500‌میلی‌آمپرساعتی.

اگر به‌دنبال یکی از بزرگ‌ترین نمایشگرها در میان همه گوشی‌های سامسونگ سری A هستید، بهتر است سراغ خرید Samsung Galaxy A71 بروید.

صفحه‌نمایش 6.7اینچی Super AMOLED از طراحی Infinity-O سامسونگ بهره می‌برد؛ این بدان معناست که شما امکان مشاهده ویدیوهای یوتیوب یا تماشای فیلم و سریال را با کیفیت Full HD خواهید داشت.

سیستم‌عامل این مدل از گوشی‌های سامسونگ، اندروید 9 است. هر چندوقت ‌یک‌بار، به‌روزرسانی‌ها مرتبط با سیستم‌عامل در دسترس قرار خواهند گرفت. این گوشی، همچنین، با برخورداری از یک تراشه Qualcomm SM7150 و یک پردازنده هشت‌هسته‌ای قدرتمند، عملکرد بسیار خوبی ارائه می‌دهد. یک باتری 4500‌میلی‌آمپرساعتی نیز، شما را از شارژ کردن زودبه‌زود گوشی بی‌نیاز می‌کند.

بدون‌شک، از سیستم دوربین پشتی چهارگانه 48مگاپیکسلی + 12مگاپیکسلی + 5مگاپیکسلی + 5مگاپیکسلی، ناامید نخواهید شد. دوربین جلو نیز با رزولوشن عالی 32مگاپیکسلی، تصاویر قابل‌قبولی به ثبت می‌رساند. همچنین شما می‌توانید با دریافت اعتبار خرید قسطی گوشی سامسونگ خود را خریداری کنید.

گوشی سامسونگ مدل گلکسی A02s

گوشی سامسونگ مدل گلکسی A02s

در یک نگاه: صفحه‌نمایش 6.5اینچی Infinity-V HD، دوربین پشتی 13، 2 و 2مگاپیکسلی، باتری 5000میلی‌آمپرساعتی.

سامسونگ، با عرضه این گوشی، به همگان ثابت کرد که مدل‌های مقرون‌به‌صرفه نیز می‌توانند مشخصات فنی برجسته‌ای ارائه دهند.

Samsung Galaxy A02s، همه چیزهایی را که از یک تلفن هوشمند به‌روز می‌توانید انتظار داشته باشید، در خود گنجانده است؛ از طراحی مینی‌مالیستی با لبه‌های منحنی صاف و روکش مات مدرن گرفته تا صفحه‌نمایش 6.5اینچی Infinity-V HD که طرفداران گوشی‌های با صفحه بزرگ را بسیار خوشحال خواهد کرد.

این گوشی، از یک مجموعه دوربین پشتی سه‌گانه برخوردار است که یک لنز 13مگاپیکسلی و دو لنز 2مگاپیکسلی را در خود می‌گنجاند. دوربین اصلی 13مگاپیکسلی دارای حالت فوکوس خودکار است تا به‌این‌ترتیب، دقت شما در عکس‌برداری را افزایش دهد. لنز دیگری نیز وجود دارد که امکان فوکوس زنده را برای شما مهیا می‌سازد؛ به‌این‌ترتیب، قادر خواهید بود تا پس‌زمینه تصاویر خود را به‌ هر میزان که می‌خواهید، تار کنید. لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی نهایی برای عکاسی از سوژه‌های نزدیک، تعبیه شده است و به شما کمک می‌کند تا بتوانید از فاصله چند سانتی‌متری سوژه، از آن عکس بگیرید.

اما، این تمام ماجرا نیست. گلکسی A02s از یک باتری بادوام ۵۰۰۰میلی‌آمپرساعتی، تراشه اسنپدراگون ۴۵۰ پیشرفته و سیستم‌عامل اندروید ۱۰ نیز برخوردار است.

گوشی سامسونگ مدل گلکسی A12

گوشی سامسونگ مدل گلکسی A12

در یک نگاه: صفحه‌نمایش 6.5اینچی Infinity-V HD، چهار لنز 48، 2، 2 و 5مگاپیکسلی، باتری 5000‌میلی‌آمپرساعتی.

بدون‌شک، Samsung Galaxy A12، با ارائه یک باتری 5000میلی‌آمپری با دوام بسیار طولانی، یک صفحه‌نمایش باکیفیت و برخی فناوری‌های پیشرفته دوربین، شما را تحت‌تاثیر قرار خواهد داد.

این مدل از گوشی‌های سری A سامسونگ، مجهز به آخرین فناوری‌های روز دنیا بوده و یک انتخاب بسیار عالی به‌شمار می‌رود. گلکسی A12، از یک صفحه‌نمایش Infinity-V باکیفیت برخوردار است که به‌وسیله روکش شیشه‌ای Corning Gorilla Glass 3 محافظت می‌شود.

در این مدل، امکان باز کردن قفل گوشی، هم با اسکنر اثر انگشت و هم با فناوری تشخیص چهره، وجود دارد. سیستم‌عامل نصب‌شده روی این مدل نیز اندروید 10 است؛ علاوه‌بر‌این‌ها، یک باتری 5000میلی‌آمپرساعتی نیز وجود دارد که به‌لطف فناوری شارژ سریع، خیلی زود، انرژی از دست‌رفته خود را بازمی‌یابد.

در قسمت جلویی، یک دوربین 8مگاپیکسلی تعبیه شده است؛ درحالی که مجموعه دوربین پشتی، شما را از دو لنز 48مگاپیکسلی و 5مگاپیکسلی و دو لنز 2مگاپیکسلی، برخوردار می‌سازد. دوربین 123 درجه فوق‌عریض، زاویه دید بیشتری در اختیار شما قرار می‌دهد. دوربین اصلی 48مگاپیکسلی نیز، کیفیتی شبیه به دوربین‌های DSLR ارائه می‌دهد.

گوشی سامسونگ مدل گلکسی A51

گوشی سامسونگ مدل گلکسی A51

در یک نگاه: صفحه‌نمایش 6.5اینچی Infinity-O Full HD، چهار لنز 48، 5، 5 و 12مگاپیکسلی، باتری 4000میلی‌آمپرساعتی.

گوشی سامسونگ مدل گلکسی A51، یک دستگاه پیشرفته از مجموعه گوشی‌های سری A است که امکانات بسیار همه‌جانبه‌ای ارائه داده و یک دستگاه همه‌کاره فوق‌العاده به حساب می‌آید.

این گوشی از یک قاب باریک و براق با طراحی ارگونومیک و یک صفحه‌نمایش 6.5اینچی Infinity-O مجهز به فناوری Super AMOLED و وضوح تصویر Full HD برخوردار است. ویژگی‌های ذکرشده، این گوشی را هم برای استریمرها و هم برای گیمرها تبدیل به انتخابی بسیار عالی می‌کند.

باتری 4000میلی‌آمپرساعتی با قابلیت شارژ سریع 15واتی، امکان استفاده‌های طولانی‌مدت از این گوشی، بدون‌نیاز به شارژ مجدد را برای شما فراهم می‌سازد.

مجموعه دوربین پشتی مجهز به لنز شگفت‌انگیز 48مگاپیکسلی، لنز 12‌مگاپیکسلی فوق‌عریض و دو لنز 5مگاپیکسلی، امکان ضبط ویدیوهای 4K را به شما می‌دهد.

یکی از لنزهای 5مگاپیکسلی، مخصوص ایجاد عمق بوده و به شما امکان می‌دهد تا بتوانید به‌طرز ماهرانه‌ای، یک جلوه پس‌زمینه تار ایجاد کنید. لنز دیگر نیز، قابلیت عکاسی ماکرو را برای شما فراهم می‌سازد.

گوشی سامسونگ مدل گلکسی A20e

گوشی سامسونگ مدل گلکسی A20e

در یک نگاه: صفحه‌نمایش 5.8اینچی HD Infinity-V، دوربین پشتی 13، 5 و 5 مگاپیکسلی، باتری 3000میلی‌آمپرساعتی.

گوشی سامسونگ مدل گلکسی A20e، یکی دیگر از انواع گوشی‌های سری A است که علی‌رغم قیمت مقرون‌به‌صرفه، امکانات بسیار خوبی ارائه می‌دهد.

سامسونگ گلکسی A20e، یک مدل جمع‌وجور است که برای افراد علاقه‌مند به گوشی‌های با اندازه صفحه‌نمایش زیر 6 اینچ، انتخاب بسیار خوبی به شمار می‌رود. این گوشی، از یک صفحه‌نمایش 5.8اینچی HD Infinity-V برخوردار است که تصویری با نسبت 19:5:9 ارائه می‌دهد.

یک اسکنر اثر انگشت در قسمت کناری تلفن همراه برای باز کردن قفل گوشی تعبیه شده است؛ البته، درصورت تمایل، می‌توانید قفل دستگاه را با استفاده از فناوری تشخیص چهره نیز باز کنید.

از دیگر امکانات این گوشی می‌توان به باتری 3000میلی‌آمپرساعتی با قابلیت شارژ سریع، رم 3گیگابایتی و یک پردازنده قدرتمند هشت‌هسته‌ای اشاره کرد.

جمع‌بندی

گوشی‌های هوشمند سری A سامسونگ، انتخاب‌های بسیار خوبی برای افرادی که به‌دنبال یک تلفن همراه پایدار، قابل‌اعتماد، خوش‌ساخت و درعین‌حال، مقرون‌به‌صرفه هستند، به شمار می‌رود.

خواندن مقاله فوق، به شما می‌کند تا بتوانیدبا معرفی گوشی سامسونگ سری a، محصولی را که با نیازهای شخصی شما مطابقت و هماهنگی داشته باشد، برگزینید.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا