نقد و بررسی محصولات

چطور بهترین محصول «نیرو‌موتور» را قسطی بخریم؟ + جدول مقایسه

«نیرو موتور» یکی از قدیمی‌ترین و شناخته‌شده‌ترین تولیدکنندگان موتور در ایران است که محصولات متنوعی را تولید و عرضه می‌کند؛ یعنی خریداران با هر سلیقه‌ای می‌توانند موتور مناسب خود را در فهرست محصولات نیرو موتور پیدا کنند. با این حال، تنوع و کیفیت تنها دغدغه خریداران نیست و هزینه و نحوه بازپرداخت آن نیز مسئله مهمی به‌حساب می‌آید؛ آن‌قدر مهم که گاهی کل انگیزه خرید را نابود و خریداران را از موتور رویایی و محبوبشان دور می‌کند. اما دیجی شهر با ایجاد امکان خرید اینترنتی و قسطی موتور، خریداران را به موتور مورد علاقه‌شان نزدیک‌ می‌کند. دیجی شهر کار را برای خرید قسطی موتور آسان کرده است اما اگر می‌خواهید بهترین موتور نیرو موتور را بخرید باید اول بر علایق و اهداف خودتان متمرکز شوید تا بعد از آن بهترین گزینه خودش را به شما نشان دهد. در ادامه این مطلب تلاش کردیم تا شما را در انتخاب موتور همراهی و لذت خرید را چند برابر کنیم.

خرید موتور برقی قسطی؛ انتخاب مدرن‌های حساس

موتور برقی ظاهری زیبا و مدرن دارد و مناسب حمل‌ونقل‌های درون شهری است. این نوع موتور، بنزین نمی‌سوزاند و دوستدار محیط زیست به‌حساب می‌آید. با این حال، فقط افرادی که دغدغه‌های محیط زیستی دارند به سراغ موتور برقی نمی‌روند؛ بلکه کسانی که از تغییرات قیمت بنزین و صف‌های طولانی بنزین هم شکایت دارند، موتور برقی را انتخاب می‌کنند.
قیمت برخی مدل‌های موتور برقی از موتورهای شهری دیگر بالاتر است اما در مجموع هزینه‌های نگهداری آن کم‌تر است و در بلندمدت انتخابی اقتصادی به‌حساب می‌آید. راندن موتور برقی آسان‌تر از سایر موتورها است و به همین دلیل برای افرادی که چندان حرفه‌ای نیستند، گزینه مناسبی است. موتور برقی برای شروع تجربه موتورسواری بهترین انتخاب است و در هر سن و سالی که باشید از خرید موتور برقی پشیمان نمی‌شوید. علاوه بر این، سرعت موتورهای برقی کم‌تر از موتورهای بنزینی است و بنابراین گزینه امن و مطمئنی به‌حساب می‌آید.
موتور برقی یکی از بهترین موتورهای نیروموتور است. نیرو موتور سه مدل موتور برقی به بازار عرضه کرده است که می‌توانید با دریافت وام اینترنتی خرید موتور آن را همین لحظه خریداری و در اقساط بلندمدت پرداخت کنید:

موتور برقی های نیرو موتور

موتور مسافرتی قسطی؛ مخصوص تند و تیزها

موتورهای مسافرتی کوچک، چابک و کم‌وزن هستند و دقیقاً به همین دلایل برای شیفتگان سرعت بهترین انتخاب به‌حساب می‌آیند؛ مخصوصاً که هزینه و مصرف سوخت آن‌ها نیز کم است. با این حال، باید در نظر داشته باشید که همین ویژگی‌های موتور مسافرتی باعث می‌شود تا امکان دیده شدن آن نیز کم‌تر شود. پس اگر خریدار موتور مسافرتی هستید، باید نکات ایمنی را بیشتر رعایت کنید؛ یعنی رنگ‌های تیره نپوشید و از کلاه ایمنی استفاده کنید.
نیرو موتور دو مدل مسافرتی محبوب و پرطرفدار دارد که در حال حاضر می‌توانید آن‌ها را به‌صورت قسطی از دیجی شهر بخرید:

موتورهای مسافرتی نیرو موتور

موتور اسکوتر قسطی؛ ویژه بیزاران از ترافیک و دردسر

اسکوتر موتوری سبکی به‌حساب می‌آید که راندن آن نیز آسان است چون کلاچ ندارد و فقط با گاز و ترمز پیش می‌رود. اسکوتر را باید به عنوان یک گزینه مطلوب برای رفت‌وآمدهای درون شهری درنظر بگیرید. یکی از مزیت‌های اسکوتر نسب به موتورهای شهری این است که در این نوع موتور، فاصله فرمان و صندلی خالی است و دیگر پای راننده به چیزی گیر نمی‌کند. زیر صندلی موتور اسکوتر معمولاً یک صندوق کوچک است که می‌توان از آن برای قرار دادن کیف یا خرید‌های روزمره استفاده کرد و دیگر نگران پرت شدن آن‌ها هنگام موتوسواری نبود.
نیرو موتور بیش از ۱۰ مدل اسکوتر به بازار عرضه کرده است که تمام آن‌ها را می‌توانید از دیجی شهر خریداری کنید. در جدول زیر برخی از پرفروش‌ترین مدل‌های موتور اسکوتر اقساطی جمع‌آوری شده است. تنوع رنگ این موتورها بسیار زیاد است و در رنگ‌های جذابی به بازار عرضه شده است.

موتورهای اسکوتر نیروموتور

موتور ورزشی قسطی؛ انتخاب پیشتازان حرفه‌ای‌

موتورهای ورزشی یا همان موتور مسابقه در مقایسه با دیگر موتورها حجیم هستند و کنترل آن‌ها نیاز به تسلط دارد. بنابراین موتور ورزشی گزینه مناسبی برای افراد کم‌تجربه نیست و نباید برای شروع موتورسواری سراغ این نوع موتور رفت. علاوه بر این، باید بدانید که زین موتور ورزشی بلند است و راندن آن برای افراد قد بلند راحت‌تر است. موتور ورزشی صرفاً مخصوص زمین مسابقه نیست و به دلیل ترمزهای خوبی که دارد، آن در جاده‌ها نیز می‌بینید.
نیرو موتور در کلاس ورزشی مدل YAMAHA R155A را به بازار عرضه کرده است.

موتور شهری قسطی؛ گزینه امن مردان خانواده

موتور شهری از قدیمی‌ترین موتورهای بازار است و همچنین یکی از بهترین موتورهای نیروموتور است که همچنان طرفداران خودش را دارد. قیمت موتور شهری به‌نسبت اقتصادی و به‌صرفه است. این موتور نه خیلی سنگین و نه خیلی سبک است و بنابراین می‌توان باکس بزرگ‌تری بر روی آن قرار داد. همین ویژگی باعث شده است تا این نوع موتور گزینه مناسبی برای پیک‌های موتوری باشد. همچنین شما با خرید موتور گلکسی قسطی می‌توانید این موتور را خریداری نماییید.
برای انتخاب موتور شهری می‌توانید مدل‌های مختلف نیرو موتور را بررسی کنید:

موتورهای شهری نیرو موتور

موتور کاب قسطی؛ گزینه خوب شهرهای شلوغ

موتور کاب از نظر ظاهری ترکیبی از موتور شهری و اسکوتر است. این موتور بسیار سبک و پرشتاب است و به همین دلیل نیز گزینه مناسبی برای رانندگی در شهرهای پرترافیک است. چرخ‌های موتور کاب به‌نسبت بزرگ است و بنابراین می‌توان آن را راحت‌تر کنترل کرد. هر چند باکس مناسب این موتور کوچک‌تر از باکس موتورهای شهری است اما همچنان گزینه مناسبی برای پیک‌های موتوری هستند. و شما می‌توانید محصولات نیرو موتور اقساطی را از دیجی شهر خریداری کنید.

برای خرید اقساطی موتور کاب می‌توانید مدل‌های مختلف نیرو موتور را بررسی کنید:

مدل‌های کاب نیرو موتور

آخرین مرحله خرید محصولات نیرو موتور

براساس آن‌چه گفته شد برای خرید موتو باید به چند عامل اصلی توجه کنید:
• تجربه و توان موتورسوار: اگر کم‌تجربه هستید، سراغ موتورهای پرقدرت نروید.
• هدف موتورسوار: انتخاب موتور برای کارمندان و دانشجویان متفاوت از پیک‌های موتوری یا موتورسواران حرفه‌ای است.
• اندازه و وزن موتور: اگر موتور برای شما بیش از حد کوچک یا بزرگ باشد، در هدایت آن دچار مشکل می‌شوید.
• بودجه: سقف خریدهای معمولی، بودجه خریدار است اما در خرید اعتباری محدودیت کم‌تری وجود دارد و شما می‌توانید براساس اعتبارتان خرید کنید.

خرید قسطی محصولات نیرو موتور

برای خرید موتور قسطی می‌توانید مدل موتور مورد علاقه‌تان را در سایت دیجی شهر پیدا کنید و پس از آن درخواست وام دهید. براساس رتبه اعتباری می‌توانید ۲۰۰ میلیون تومان وام خرید موتور دریافت می‌کنید و به‌صورت بلندمدت تسویه می‌کنید. شما می‌توانید وام موتور را بدون هیچ پیش پرداختی در سریع‌ترین زمان ممکن از دیجی شهر دریافت کنید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا