نقد و بررسی محصولات

نقد و بررسی یخچال‌های پاکشوما + جدول مشخصات

برای خرید یخچال، به عنوان یکی از ضروری‌ترین لوازم خانگی، کیفیت حرف اول را می‌زند. کیفیت نیز رابطه مستقیمی با اعتبار برند دارد. در این راستا برند پاکشوما (pakshoma) با طراحی انواع یخچال فریزر‌ها، یخچال‌های کمبی، یخچال چهار درب و ساید بای ساید توانسته نظر بسیاری از خریداران را به خود جلب کند. 

هر کدام از یخچال‌های پاکشوما با یک سری ویژگی‌ها و فناوری‌های خاص طراحی شده‌ و با قیمت مناسبی به بازار عرضه می‌شوند. در این مقاله قرار است به طور کامل به بررسی یخچال‌های پاکشوما بپردازیم و ویژگی‌های آن‌ها را بررسی کنیم.

آنچه در این مطلب خواهید دید

معرفی برند پاکشوما

پاکشوما یکی از برند‌های ایرانی تولید‌کننده لوازم خانگی است و در عین حال یکی از پیشتازان در بازار لوازم خانگی نیز محسوب می‌شود. این برند ایرانی با نیم قرن سابقه توانسته است محصولات متنوعی را طراحی و عرضه کند. نوآوری و کیفیت حرف اول را در این برند می‌زند. این برند از بهترین متریال‌ها و فناوری‌های روز دنیا برای ساخت محصولات خود استفاده می‌کند.

یکی از محصولات ارزشمند پاکشوما، انواع مدل‌های یخچال است. طراحی یخچال‌های پاکشوما، دقیقا براساس نیاز مصرف‌کنندگان انجام می‌شود. برند پاکشوما در سراسر کشور شعبه دارد و خدمات فروش و پس از فروش خوبی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

معرفی مدل‌های یخچال پاکشوما

برند پاکشوما تنوع چندانی در مدل‌های یخچال ندارد، اما مدل‌های عرضه شده کاملاً بر اساس نیاز مصرف‌کننده طراحی شده‌اند. این برند انواع یخچال فریزر‌های دوقلو، کمبی، ساید بای ساید و چهار درب را طراحی کرده است.

بیشتر بخوانید:وام فوری زنان خانه‌دار و شاغل تا سقف ۲۰۰ میلیون در سال ۱۴۰۳! کامل‌ترین راهنمای دریافت وام زنان خانه‌دار

یخچال و فریزر دوقلو (Twin)

یخچال فریزر‌های دوقلو پاکشوما با فضایی جادار، ارتفاعی استاندارد، حمل و نقل مناسب، تکنولوژی‌های مدرن و… انتخابی‌ایده‌آل برای خانواده‌های متوسط تا پرجمعیت است. در زیر دو مدل از پرکاربردترین یخچال فریزر‌های دوقلوی پاکشوما را بررسی می‌کنیم.

یخچال و فریزر دوقلو RTRA-RTFA۹۰۰iE۲

یخچال پاکشوما
یخچال پاکشوما

یخچال و فریزر دو قلو پاکشوما مدل RTRA – RTFA۹۰۰ با ظرفیت ۹۰۰ لیتر و یخ‌ساز اتوماتیک طراحی شده است. این مدل دارای سیستم روشنایی LED کم‌مصرف و کنترل پنل لمسی LED است. مدیریت انرژی این یخچال و فریزر بهینه شده و در آن از تکنولوژی مدیریت مصرف انرژی ECO استفاده شده است.

برای مدیریت دمای این یخچال و فریزر از سیستم خنک‌کننده همه‌جانبه All Around Cooling استفاده شده و این یخچال فریزر دارای سیستم کنترل هوای سرد هوشمند است. برای اندازه‌گیری دمای داخل این یخچال و فریزر از حسگرهای تشخیص دمای هوشمند استفاده شده و همه این قابلیت‌های موجب می‌شود که تازگی میوه و سبزیجات به بهترین نحو حفظ شود و ماندگاری آنها نیز افزایش پیدا کند. یخچال این مدل ۵ طبقه و فریزر آن ۴ کشو دارد. دستگیره‌های این مدل اهرمی است و هشدار باز ماندن درب دارد. این یخچال فریزر دارای بدنه آمپاس و درب متالیک است و بدنه آن در برابر اثر انگشت مقاوم 

از دیگر ویژگی‌های دیگر این مدل پاکشوما، سیستم عیب‎یاب هوشمند با قابلیت اتصال به WIFI، نوار درزگیر آنتی باکتریال با قابلیت تعویض و گاز R۶۰۰a سازگار با محیط زیست است. 

 

ویژگی توضیحات
گنجایش ۹۰۰ لیتر
رتبه انرژی +A
سیستم نوفراست دارد
فیلتر تصفیه آب دارد
یخ‌ساز اتوماتیک دارد
سیستم سرمایش سریع  دارد
آبسردکن  دستی

 

یخچال و فریزر دوقلو پاکشوما مدل RTRA-RTFA ۹۰۰W

یخچال و فریزر ۴۰ فوت دوقلو پاکشوما مدل RTRA-RTFA ۹۰۰W گنجایش ۴۸۰ لیتری دارد. این مدل یخساز اتوماتیک با قابلیت اتصال به آب شهری و یخساز نیمه اتوماتیک یا منبع آب دارد. این مدل دارای آبسردکن است و فیلتر تصفیه آب هم دارد. پدال آبسردکن این یخچال فریزر دستی و قفل شونده است.

ویژگی توضیحات
گنجایش ۴۸۰ لیتر
یخساز اتوماتیک با قابلیت اتصال به آب شهری
آبسردکن دارد
قفل کودک دارد
رتبه انرژی +A

از دیگر ویژگی‌های مدل RTRA-RTFA ۹۰۰W، کنترل پنل لمسی LED دارای قفل کودک، هشدار باز ماندن درب، کمپرسور اینورتور دیجیتال و سیستم عیب‌یاب هوشمند با قابلیت اتصال به WIFI است. همچنین مدل RTRA-RTFA ۹۰۰W دارای گرید مصرف انرژی +A است. 

یخچال و فریزر کمبی( فریزر پایین)

تمرکز پاکشوما روی ارائه کیفیت قابل‌قبول و در عین حال حفظ تعادل قیمت است، مدل‌های معرفی شده توسط پاکشوما توانسته‌اند به خوبی نیازهای مشتریان را برآورده کنند. یخچال فریزر کمبی در مدل‌های فریزر پایین از طراحی خوب و قیمت مناسبی برخوردارند و برای خانواده‌های کم‌جمعیت و متوسط گزینه خوبی هستند. در زیر مشخصات دو مدل از این یخچال را بررسی می‌کنیم.

یخچال و فریزر پاکشوما مدل RCP۴۹۵iW/E۲

یخچال پاکشوما
یخچال پاکشوما

مدل RCP۴۹۵iW/E۲ دارای طبقه شیشه‌ای سه حالته، بدنه مقاوم در برابر اثر انگشت و بدنه امباس و درب متالیک است. دستگیره‌های این یخچال اهرمی است و دارای هشدار باز بودن درب یخچال نیز هست. 

سیستم دمایی مدل RCP۴۹۵iW/E۲ بسیار پیشرفته است. این مدل سیستم خنک‌کننده همه‌جانبه All Around Cooling دارد و حسگرهای هوشمند این مدل دائما در حال چک کردن دمای داخلی یخچال هستند. فیلتر کربنی جذب بو Deodorizer و سیستم گردش هوای سرد هوشمند این مدل نیز باعث کارایی بالای این مدل در تازه و ماندگار نگه‌‌داشتن میوه ها و سبزیجات می‌شود.

 

ویژگی توضیحات
گنجایش ۵۴۰ لیتر
رتبه انرژی A+
سیستم خنک‎‌کننده All Around Cooling
آبسردکن مخزنی 
سیستم نوفراست دارد
فیلتر تصفیه آب دارد
کنترل پنل لمسی LED

 

مدل RCP۴۹۵iW/E۲ دارای آبسردکن مخزنی است، فیلتر تصفیه آب دارد و یخساز اتوماتیک این مدل قابلیت اتصال به آب شهری را دارد. فریزر این مدل سیستم انجماد سریع (Power Freeze) دارد و به سیستم نوفراست (برفک‌زدایی) مجهز است. 

مدل RCP۴۹۵iW/E۲ کم‌مصرف است و سیستم روشنایی از نوع LED دارد. گاز مصرفی یخچال‌ مدل RCP۴۹۵iW/E۲ سازگار با طبیعت است و کمپرسور اینورتر نیز دارد. از دیگر ویژگی‌های مدل RCP۴۹۵iW/E۲ داشتن محفظه نگهداری میوه و سبزیجات، نوار درزگیر آنتی باکتریال با قابلیت تعویض و سیستم عیب‌یاب هوشمند با قابلیت اتصال به WIFI است. 

یخچال و فریزر کمبی فریزر پایین پاکشوما مدل RCP۴۹۵X E

 

حجم یخچال فریزر RCP۴۹۵X E پاکشوما ۵۴۰ لیتر است و گاز R۶۰۰a به کار رفته در آن، سازگار با محیط زیست است. می‌توانید دیگر ویژگی‌های این مدل را در جدول زیر مشاهده کنید.

ویژگی توضیحات
سیستم نوفراست دارد
سیستم روشنایی کم مصرف LED 
کنترل پنل لمسی LED
تکنولوژی مصرف انرژی ECO
یخ‌ساز اتوماتیک با قابلیت اتصال به آب شهری
آبسردکن مخزنی

 

یخچال و فریزر ساید بای ساید

برند پاکشوما، چندین مدل یخچال ساید بای ساید با قابلیت‌های کاربردی طراحی و عرضه کرده است. دو مدل از جدیدترین یخچال‌های این مجموعه با مشخصات زیر عرضه شده‌اند:

یخچال و فریزر ساید بای ساید(RSP۸۰۰i(E۱

یخچال و فریزر پاکشوما مدل (RSP۸۰۰i(E۱ ظرفیت ۸۰۰ لیتری دارد و در دو رنگ سفید و سیلور طراحی شده است.همچنین این مدل دارای دریچه تنظیم رطوبت جامیوه‌ای، قابلیت مخفی شدن نمایه در حالت Standby، قابلیت اتصال به آب شهری و بدنه امباس با درب ساده است. این مدل به کمپرسور اینورتر با صدای ۴۰ دسی بل نیز مجهز است. برجسته‌ترین ویژگی‌های این یخچال در جدول زیر عنوان شده‌اند. 

ویژگی توضیحات
گنجایش ۸۰۰ لیتر
هشدار باز ماندن درب یخچال دارد
آبسرد کن دارد
رتبه انرژی A+
کنترل پنل لمسی LED 
سیستم نوفراست دارد
یخ‌ساز خرد و مکعبی

 

 خرید قسطی یخچال فریزر ساید بای ساید پاکشوما مدل RSP-800

یخچال و فریزر ساید بای ساید RSP۸۰۰iSE

یخچال و فریزر پاکشوما مدل RSP ۸۰۰ با ظرفیت ۸۰۰ لیتر یک محصول کاملا اقتصادی با امکانات فوق‌العاده است. این یخچال، ۳۲ فوت گنجایش دارد. فریزر این مدل ۳ و یخچال آن ۴ طبقه دارد و مجهز به کمپرسور اینورتر بی‌صدا و کم‌مصرف است. مهم‌ترین ویژگی‌های فنی این محصول در جدول زیر عنوان شده‌اند:

ویژگی توضیحات
آبسردکن دارد
رتبه انرژی A+
سیستم نوفراست دارد
قابلیت Standby دارد
قابلیت اتصال به آب شهری دارد
سیستم گردش هوای چندگانه دارد
یخساز خرد و مکعبی

یخچال و فریزر ۴ Door:

یخچال فریزر‌های ۴درب پاکشوما از بهترین لوازم خانگی ایرانی هستند که در مدل‌های مختلف و با فناوری پیشرفته‌ای طراحی شده‌اند. دو مدل از یخچال و فریزرهای داری ۴ در را در ادامه معرفی خواهیم کرد. 

یخچال فریزر چهار درب مدل RDP۵۳۰iE۷

یخچال پاکشوما
یخچال پاکشوما

یخچال و فریزر چهار درب (RDP۵۳۰i (E۷ یکی از نمونه‌های کاربردی و پرطرفدار پاکشوما است که با ظرفیت ۱۹ فوت طراحی شده است. از دیگر ویژگی‌های مدل چهار درب RDP۵۳۰iE۷ داشتن سیستم استریلیزه کردن مواد غذایی، طبقات شیشه‌ای نشکن، دستگیره مخفی، گاز R۶۰۰a سازگار با محیط زیست، حسگرهای هوشمند تشخیص دمای داخلی و محیط بیرونی و نوار درزگیر آنتی باکتریال با قابلیت تعویض است. 

ویژگی توضیحات
گنجایش ۵۳۰ لیتر
رتبه انرژی َA
سیستم نوفراست دارد
سیستم Super Cool دارد
سیستم Super Freeze دارد
سیستم خنک‌کننده Twin Cooling
سیستم PT Fresh دارد
سیستم روشنایی کم‌مصرف LED
سیستم یخ ساز دستی

 

یخچال فریزر ۴ درب پاکشوما مدل RDP۵۳۰X

یخچال فریزر ۴ درب پاکشوما مدل RDP ۵۳۰ مدل ساید بای ساید طراحی شده است. این یخچال یکی از اقتصادی‌ترین یخچال‌های چهار درب است که از امکانات و قابلیت‌های متعددی پشتیبانی می‌کند. مهم‌ترین ویژگی‌های این یخچال در جدول زیر عنوان شده‌است: 

ویژگی توضیحات
گنجایش ۵۳۰ لیتر
گردش هوای هوشمند دارد
قابلیت انجماد سریع دارد
درزگیرهای آنتی باکتریال دارد
آبسردکن دستی
هشدار باز ماندن درب یخچال فریزر دارد
رتبه انرژی A
قفل کودک دارد
سیستم روشنایی کم‌مصرف LED
تکنولوژی مصرف بهینه دارد

 

یخچال و فریزر کمبی( فریزر بالا) TMF

 این مدل از یخچال فریزر‌ها بسیار جادار و باکیفیت هستند و طراحی آن‌ها به گونه‌ای است که قسمت فریزر در بالا قرار دارد. با وجود فضای زیاد این مدل یخچال، قیمت بسیار مقرون‌به‌صرفه‌ای هم دارد. دو نمونه از این یخچال‌ها را با ذکر ویژگی‌های آن‌ها بررسی می‌کنیم:

یخچال و فریزر کمبی فریزر بالا RTP۶۷۰iE۱

یخچال پاکشوما
یخچال پاکشوما

یخچال و فریزر کمبی پاکشوما مدل RTP ۶۷۰ با اندازه ۲۳ فوت در دو رنگ سفید و سیلور طراحی و عرضه شده است. برند پاکشوما قابلیت‌های ارزنده و جدیدی را در این محصول گنجانده است که برخی از آن‌ها در جدول زیر آمده‌ است:

ویژگی توضیحات
گنجایش ۶۷۰ لیتر
گرید انرژی A
سیستم روشنایی کم‌مصرف LED
سیستم نوفراست دارد
آبسردکن دارای مخزن آب داخلی
کنترل پنل لمسی LED
قفل کودک دارد
سیستم گردش هوای چندگانه دارد
سیستم کنترل هوشمند دیجیتال دارد
بدنه آمپاس و درب ساده
سیستم جریان هوای فن‌دار دارد
سیستم عیب‌یاب هوشمند دارد
سیستم انجماد سریع دارد
یخ‌ساز دستی و دارای محفظه نگه‌داری یخ

مزایای یخچال‌های پاکشوما چیست؟

قدمت و تجربه برند پاکشوما در تولید لوازم خانگی باعث شده است تا محصولات این کمپانی رقیب سرسختی برای برند‌های شناخته شده باشد. از مهم‌ترین مزایایی که می‌توانیم برای یخچال‌های پاکشوما عنوان کنیم عبارتند از:

  • وجود سیستم گردش هوای چندگانه در امر سرمایش
  • استفاده از مواد اولیه باکیفیت (پلی‌امیت، باکلایت و)
  • قیمت مقرون‌به‌صرفه و برخورداری از فناوری‌های پیشرفته
  • مقاومت بالا در برابر برفک
  • مجهز به سیستم خنک‌کننده سریع
  • دارای خدمات پس از فروش و گارانتی معتبر

یخچال‌های پاکشوما چه قابلیت‌ها و فناوری‌هایی دارند؟

چیزی که به شناخته‎شدن یخچال‌های برند پاکشوما کمک زیادی کرده است، پشتیبانی از فناوری‌ها و قابلیت‌های فوق‌العاده است. بیشتر تولیدات این کمپانی از فناوری‌های زیر برخوردارند:

بیشتر بخوانید:راهنمای انتخاب سایز یخچال | سایز مناسب برای خرید یخچال فریزر بر حسب فوت ‌و لیتر کدام است؟

کنترل هوشمند یخچال

این قابلیت در بیشتر یخچال فریزر‌های ساید، چهار درب و… وجود دارد. یخچال‌هایی که دارای سیستم کنترل هوشمند هستند به راحتی می‌توان تنظیمات یخچال را از راه دور کنترل کرد. این قابلیت برای زمانی که در سفر هستید یا در منزل حضور ندارید، بسیار کاربردی است. برای خرید یخچال فریزر قسطی می توانید از سایت دیجی شهر کالای خود را سفارش دهید.

سیستم‌های گردش هوای چندگانه

سیستم گردش هوای چندگانه در بیشتر مدل‌های یخچال پاکشوما وجود دارد. وجود این سیستم باعث می‌شود تا مواد غذایی به‎‌خصوص میوه‌ها و سبزیجات تازه‌تر بمانند. این سیستم به افزایش عمر مواد غذایی کمک می‌کند و دمای داخل یخچال در تمام قسمت‌ها یکسان است.

آبسرد کن با قدرت فیلتراسیون پیشرفته

طراحی آبسردکن‌های پیشرفته با قابلیت اتصال به آب شهری و سیستم فیلتراسیون پیشرفته دسترسی به آب سالم را برای شما فراهم می‌کند.

قیمت خرید یخچال‌های پاکشوما چقدر است؟

درست است که یخچال‌های برند پاکشوما از تنوع محدودی برخوردارند، اما از لحاظ کیفیت و قیمت جزو برند‌های خوشنام و محبوب است. به طور کلی تولیدات این برند با توجه به قابلیت‌ها و فناوری‌هایی که دارند با قیمت مناسبی عرضه می‌شوند.

پس با خیال راحت می‌توانید به جای پرداخت هزینه‌های بالا برای برند خارجی، این برند با کیفیت ایرانی را تهیه کنید. یخچال‌های این برند با توجه به گنجایش، مدل، قابلیت‌ها، فناوری‌های و دیگر آپشن‌ها قیمت‌گذاری شده‌اند و شما با هر بودجه‌ای که داشته باشید می‌توانید مدل مناسب را خریداری کنید.

بیشتر بخوانید:بهترین یخچال های ایرانی از نظر قیمت و کیفیت | نکات خرید|

سخن پایانی

با اینکه تنوع در برند‌های تولید‌کننده انواع یخچال در بازار لوازم خانگی بسیار زیاد است، اما پیدا کردن محصولی که هم از قابلیت‌های مدرن پشتیبانی کند و هم قیمت مناسبی داشته باشد کمی مشکل است.

برند ایرانی پاکشوما سال‌های زیادی است که یکی از تولید‌کنندگان انواع یخچال‌ها و سایر لوازم خانگی است که به واسطه‌ کیفیت خوب و قیمت مناسب جایگاه مناسبی را در بازار پیدا کرده است. از مدل‌های پرطرفدار این برند می‌توان به یخچال ساید بای ساید، یخچال و فریزر دوقلو (Twin)، یخچال و فریزر کمبی (فریزر پایین) و… اشاره کرد که در مقاله مشخصات و ویژگی‌های هر کدام بررسی شده است که می توانبد با خرید اقساطی یخچال پاکشوما خرید خود را انجام دهید.

 سوالات متداول

۱.آیا یخچال‌های برند پاکشوما از قابلیت‌های مدرن پشتیبانی می‌کنند؟

بله. بیشتر مدل‌های یخچال‌های پاکشوما دارای سیستم چرخش هوای چندگانه، سیستم هوشمند کنترل، کنترل لمسی LED و… است.

۲.برجسته‌ترین مشخصات یخچال‌های ساید بای ساید پاکشوما کدامند؟

ساید‌های کمپانی پاکشوما دارای کمپرسور نسل جدید اینورتر، سیستم یخساز اتوماتیک و آبسردکن فیلتردار، سیستم برفک‌زدایی، نمایشگر دیجیتال لمس مخفی، سیستم کنترل از راه دور، سیستم گردش هوای چندگانه و… هستند.

۳.موتور یخچال‌های پاکشوما تولید کدام کشور است؟

موتور‌ یخچال‌های پاکشوما ساخت ایران است. برای ساخت این موتور‌ها از بهترین متریال‌های روز دنیا استفاده شده است.

منبع: https://pakshoma.com/products/5681

 

 

 

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا