زندگی به سبک بهتر

بهترین یخچال های ایرانی از نظر قیمت و کیفیت | نکات خرید|

قطعا یکی از آیتم‌های مهم و کاربردی آشپزخانه، یخچال است. لوازم خانگی که در زندگی مدرن امروزی، نقش بسیار مهمی ایفا می‌کند.

امکانات و ویژگی‌های متفاوتی که هر کدام از یخچال‌های بازار دارند، کمی انتخاب را برای مشتریان سخت کرده است.

ما در این بلاگ، به معرفی تعدادی از بهترین یخچال‌های موجود در بازار ایران پرداخته‌ایم تا بتوانید یخچال متناسب با بودجه و نیازتان را شناسایی و خریداری کنید. علاوه بر آن با دریافت وام آنلاین می‌توانید یخچال مورد نظر خود را با هر بودجه‌ای خریداری کنید.

یخچال‌ و فریزر ۳۵ فوت الکترواستیل مدل الکترو التیما

آشپزخانه‌ی کوچکی دارید و نمی‌توانید یخچالی با عرض زیاد را در آن جا دهید؟ شاید بهترین انتخاب برای شما یخچال الکترواستیل 35 فوت با عرض 750 و ارتفاع 198.5 باشد. 

عمق 770 سانتی‌متری این یخچال به شما فضای کافی برای قرار دادن مواد غذایی، بدون اینکه دغدغه‌ای برای کمبود جا داشته باشید، می‌دهد.

یکی از مواردی که در هنگام خرید لوازم برقی بسیار اهمیت دارد، میزان مصرف انرژی آن است. رده مصرف انرژی +A این مدل از یخچال الکترواستیل، خیال شما را از بابت مصرف انرژی نیز راحت می‌کند.

قطعا صدای بالای یخچال و همین‌طور برفک زدن آن می‌تواند در درازمدت آزاردهنده باشد؛ که برند الکترواستیل با تولید این مدل یخچال که در دسته یخچال‌های نوفراست قرار می‌گیرد، دغدغه از بین بردن برفک را برای خریداران از بین برده است؛ به‌علاوه، صدای کم این دستگاه توانسته است آن را به گزینه‌ای مناسب جهت خرید اقساطی یخچال تبدیل کند.

علاوه‌بر تمام این موارد، درب بار یخچال الکترو التیما الکترواستیل به شما این امکان را می‌دهد تا بدون اینکه که به‌طور کامل نیاز به باز کردن درب آن داشته باشید، بتوانید آیتم‌های مورد نیاز خود را برداشته یا داخل یخچال قرار دهید.

یخچال‌ و فریزر ۳۵ فوت الکترواستیل مدل الکترو التیما

یخچال فریزر دوقلو دوو ۴۰ فوت مدل DLRF-2030

یکی از برندهای معتبر و باکیفیت در زمینه‌ی تولید انواع لوازم خانگی، برند دوو است. یکی از تولیدات این برند کره‌ای، یخچال است که قصد داریم در این قسمت بلاگ به معرفی یخچال دوقلو دوو ۴۰ فوت مدل DLRF-2030 بپردازیم.

این مدل یخچال دوو، یکی از محصولات باکیفیت در دسته‌بندی یخچال‌های دوقلو بوده و ابعاد آن 60*66*180 سانتی‌متر است. 

کنترل سرمایش الکترونیکی این مدل، چالش بوی نامطبوع یخچال را از به‌طور کل از بین می‌برد؛ همچنین مصرف کم انرژی و همین‌طور سامانه خودکار بسته‌شدن درب این یخچال نیز همگی ویژگی‌هایی هستند که باعث می‌شوند تا در هزینه‌‌های انرژی‌تان نیز صرفه‌جویی شود.

قطعا میزان گنجایش یک یخچال فریزر عامل تعیین‌کننده‌ای برای این است که آیا خرید آن یخچال برای شما و نیازتان مناسب است یا خیر.

گنجایش 673 لیتر یخچال فریزر دوقلو دوو مدل DLRF-2030 برای افرادی که خانواده‌ی پرجمعیتی دارند و به‌طور کل کسانی که قصد دارند تا حجم مواد غذایی زیادی را در یخچال جای دهند، انتخاب قابل قبولی است.

از بابت کپک نزدن مواد غذایی نیز خیال‌تان راحت؛ زیرا کمپرسور پربازده‌ای که برای این یخچال  تعبیه شده است، نمی‌گذارد تا آیتم‌های درون یخچال آسیبی ببینند.

یخچال فریزر دوقلو دوو ۴۰ فوت مدل DLRF-2030

یخچال فریزر دوقلو ۴۰ فوت استیلون مدل door in door

همان‌طور که می‌دانید، هر چه یک یخچال فریزر فوت بالاتری داشته باشد، گنجایش و ظرفیت بیشتری نیز دارد؛ بنابراین بهتر است افرادی که نیاز به فضای زیادی در یخچال خود دارند، سراغ یخچال فریزرهایی با فوت بالا بروند.

مدل door in door یخچال فریزر استیلون یکی از انواع یخچال‌هایی است که 40 فوت بودن آن مزیت برای افرادی است که ظرفیت و گنجایش یک یخچال برای‌شان اهمیت بسیاری دارد.

طراحی زیبا، گردش هوای داخلی، انجماد سریع، خنک‌کنندگی بدون برفک و یخ‌ساز دستی از دیگر ویژگی‌هایی است که توانسته این یخچال را به گزینه‌ی خوبی برای خرید تبدیل کند.

هوم‌بار تعبیه‌شده بر روی یخچال فریزر استیلون، این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید به آسانی و بدون نیاز به باز کردن کامل یخچال، به مواد غذایی دسترسی راحت‌تری داشته باشید و در ادامه در مصرف انرژی نیز صرفه‌جویی کنید.

خوشبختانه یخچال فریزرهای امروزی مجهز به سیستم ضد برفک هستند که این دستگاه نیز از این دست یخچال‌ها است.

یخچال فریزر دوقلو ۴۰ فوت استیلون مدل door in door

یخچال فریزر دوقلو بلانتون مدل BAM-RE-FR 2021

در هنگام خرید یخچال فریزر به چه عواملی توجه می‌کنید؟ گنجایش بالا؟ ابعاد مناسب؟ بدون‌برفک بودن؟ یا داشتن سیستم هوشمند؟

اگر تمام این موارد روی انتخاب شما برای خرید یخچال تاثیرگذار است و به دنبال آیتمی هستید که تمام موارد ذکر شده را به اندازه‌ی مناسبی داشته باشد، پیشنهاد ما به شما یخچال فریزر دوقلو بلانتون مدل BAM-RE-FR2021 است. 

گنجایش کلی یخچال بلانتون 365 است و در مقایسه با مدل یخچال فریزر دوقلو دوو ۴۰ فوت مدل DLRF-2030 که گنجایشی برابر با 673 لیتر دارد، ظرفیت کمتری دارد؛ اما این به این معنا نیست که این یخچال نمی‌تواند ظرفیت قابل قبولی به شما بدهد.

یکی از قابلیت‌های این یخچال، smart eco system بودن آن است. در واقع این سیستم هوشمند، رطوبت و دمای داخل یخچال را بر اساس پارامترهایی مانند طریقه‌ی استفاده‌ و همین‌طور دمای بیرون یخچال تنظیم می‌کند.

اگر قصد دارید تا مدتی به‌خاطر سفر یا موارد دیگر از یخچال خود استفاده نکنید، می‌توانید با فعال کردن Vacation mode، تا حد زیادی مصرف انرژی و عملکرد یخچال را کاهش دهید.

جریان هوای طبیعی، سیستم بدون برفک، مجهز بودن به قفل کودک و قابلیت انجماد سریع، تنها بخشی از دیگر ویژگی‌های این یخچال بلانتون مدل BAM-RE-FR 2021 است.

یخچال فریزر دوقلو بلانتون مدل BAM-RE-FR 2021

یخچال فریزر دوقلو یورواستار مدل ۲۰۶۰-BMW-IN-IC

حتما در تبلیغات متفاوت، مجهز بودن یخچال به موتور اینورتر به گوش‌تان خورده است.

شاید برای شما هم این سوال به وجود بیاید که اصلا موتور اینورتر چه مزایایی دارد؟

یکی از مزایای اینورتربودن موتور یخچال، پایدار نگه‌داشتن دمای داخل یخچال است؛ زیرا در یخچال‌های معمولی این اتفاق نمی‌افتد و دمای داخل آن مدام تغییر می‌کند؛ به‌علاوه، اینورتربودن موتور یخچال مزیت دیگری نیز دارد که آن کمتر بودن صدای این دست یخچال فریزرها است.

خبر خوب اینجاست که یخچال فریزری که در این قسمت بلاگ قصد معرفی آن را داریم، مجهز به چنین موتوری است.

گنجایش کلی 703 لیتر این یخچال، در میان یخچال‌هایی که تا به اینجا معرفی کردیم، ظرفیت بالاتری دارد؛ پس از بابت میزان مواد غذایی که قصد دارید تا در یخچال فریزر خود قرار دهید، دغدغه نداشته باشید.

قیمت یخچال یورواستار دوقلو طیف‌های متفاوتی دارد و این مسئله این امکان را در اختیار مشتریان گذاشته است تا بتوانند با در نظر گرفتن بودجه‌ی خود، آیتم مناسب‌شان را شناسایی و خریداری کنند.

از دیگر ویژگی‌های منحصربفرد این یخچال نیز می‌توان به سیستم انجماد سریع و همچنین تهویه هوای داخلی اشاره کرد.

یخچال فریزر دوقلو یورواستار مدل ۲۰۶۰-BMW-IN-IC

نکاتی که بهتر است در هنگام خرید یخچال در نظر داشته باشید

علاوه‌بر آیتم‌هایی که معرفی کردیم، مواردی نیز وجود دارد که شما می‌توانید با در نظر گرفتن این موارد، بهترین آیتمی که مناسب با نیاز و بودجه‌ شما باشد را خریداری کنید.

ابعاد

از آنجایی‌که یخچال یکی از آیتم‌هایی است که در آشپزخانه فضای زیادی را به خود اختصاص می‌دهد، توجه به ابعاد و میزان فضایی که در آشپزخانه اشغال می‌کند، بسیار مهم است؛ بنابراین قبل از خرید، مطمئن شوید که ابعاد یخچال فریزر، با فضای آشپزخانه‌ی شما هماهنگی داشته باشد.

مدل و نوع یخچال 

همان‌طور که می‌دانید، یخچال‌ها در مدل‌ و انواع مختلفی مانند دوقلو، سایدبای‌ساید، یخچال‌های فریزر بالا یا فریزر پایین تولید و… روانه‌ی بازار می‌شوند. شناسایی نیاز، میزان فضایی که در اختیار دارید و همچنین بودجه‌، از جمله مواردی هستند که باید قبل از خرید اقساطی کالا در نظر بگیرید.

بررسی نظرات

خواندن و بررسی نظرات افراد در مورد کالاهای مختلف، یکی از مواردی است که در هنگام خرید هر آیتمی می‌تواند دید مناسبی به شما بدهد؛ بنابراین بهتر است پیش از خرید، نقد و بررسی مشتریان را در مورد آن محصول مطالعه کنید تا بتوانید مناسب‌ترین انتخاب را داشته باشید.

گنجایش داخلی 

ظرفیت داخلی یک یخچال از جمله مواردی است که بسیار به نیار شما بستگی دارد. اگر از جمله افرادی هستید که مواد غذایی زیادی در یخچال خود نگهداری می‌کنید و یا اگر خانوده‌ی پرجمعیتی دارید، بهترین گزینه برای شما در هنگام خرید، یخچال فریزهایی هستند که ظرفیت بالایی دارند.

گنجایش داخلی یخچال

خدمات پس از فروش

 انتخاب برندی که ضمانت و خدمات پس از فروش قابل اعتمادی داشته باشد، در هنگام خرید یخچال فریزر از جمله نکات حائز اهمیت است. توجه به این نکته باعث می‌شود تا اگر در آینده مشکلاتی برای دستگاه شما به وجود آمد، نگرانی نداشته باشید.

میزان مصرف انرژی

در عصری زندگی می‌کنیم که مصرف بهینه‌ی انرژی در جهان اهمیت بسیاری پیدا کرده است. انتخاب یخچال فریزری که میزان مصرف انرژی آن کم باشد، عاملی است که توجه به آن در هنگام خرید لوازم برقی مانند یخچال بسیار اهمیت دارد؛ زیرا در نهایت خرید دستگاهی که مصرف انرژی کمی داشته باشد، علاوه‌بر کمک به محیط زیست، باعث می‌شود تا در هزینه‌های قبض‌تان نیز صرفه‌جویی شود.

امیدواریم با در نظر گرفتن این نکات در هنگام خرید و همچنین بررسی یخچال‌هایی که در این بلاگ به معرفی آن‌ها پرداختیم، بتوانید بهترین یخچال فریزری که از هر نظر برای نیاز و همچنین فضای آشپزخانه‌ی شما مناسب باشد را تهیه کنید.

سوالات متداول

یخچال یورواستار ساخت کجاست؟ محصولات تولیدی برند یورواستار، ساخت کشور ایران است.

چه نکاتی را در هنگام خرید یخچال باید در نظر گرفت؟ برخی از نکاتی که بهتر است در هنگام خرید یخچال فریزر رعایت کنید، عبارتند از: ابعاد، مدل و نوع یخچال، بررسی نظرات، گنجایش داخلی، خدمات پس از فروش و  میزان مصرف انرژی.

اینورتر بودن موتور یخچال چه مزایایی دارد؟ یکی از مزایای اینورتربودن موتور یخچال، پایدار نگه‌داشتن دمای داخل یخچال است؛ زیرا در یخچال‌های معمولی این اتفاق نمی‌افتد و دمای داخل آن مدام تغییر می‌کند؛ به‌علاوه، اینورتربودن موتور یخچال مزیت دیگری نیز دارد که آن کمتر بودن صدای این دست یخچال فریزرها است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا