راهنمای دریافت وام

بهترین سایت های ارائه دهنده وام فوری کالا

بسیاری از بانک‌ها و شرکت‌ها اقدام به ارائه وام فوری آنلاین می‌کنند. از میان تمامی این پلتفرم‌ها، بهترین وام، آنی است که بتوانید آن را در کوتاه‌ترین زمان با کم‌ترین مدارک لازم دریافت کنید.

هزینه‌های زندگی روزبه‌روز زیاد می‌شود. به همین خاطر ما به دریافت وام  بیشتر از قبل نیاز داریم. جهت دریافت وام به دو شکل آنلاین و حضوری می‌توانید اقدام کنید. برای دریافت وام به صورت حضوری شما به بانک‌ها می‌روید. وام مدنظرتان را با ارائه مدارک و ضامن می‌توانید از بانک دریافت کنید. 

پروسه دریافت وام‌های آنلاین برخلاف دریافت وام آفلاین کوتاه‌تر است. شما در این فرایند دیگر به ارائه مدارک نیازی ندارید. عموما این نوع وام‌ها را شرکت‌های خصوصی با پشتوانه قابل‌قبول ارائه می‌دهند.

اما چرا مهم است پروسه دریافت وام خرید کالا کوتاه و آسان باشد؟ چنانچه تابه‌حال برای دریافت وام اقدام کرده باشید یا حتی در رابطه با شرایط دریافت آن بررسی‌های لازم را انجام دهید، پی خواهید برد که چه مسیر سخت و دشواری را لازم است طی کنید. 

اگر از هر شخصی که تا به حال برای دریافت وام از هر یک از بانک‌های ایران تلاش کرده پرس‌وجو کنید، بدون شک از سختی شرایط دریافت وام تا واریز آن به حساب می‌گوید. طی این مسیر اگر شما کمترین کمبودی را در زمینه مدارک داشته باشید، باید بطور کلی قید وام را بزنید.

معمولا اکثر افراد در شرایط کاری یا حتی زندگی روزمره با چالش‌هایی روبه‌رو می‌شوند که نیاز به پول‌ دارند. برای این دسته از افراد وام فوری یک نیاز ضروری است. هر چند باتوجه به اقتصاد ایران، ارائه وام فوری ممکن است سخت بنظر برسد، اما با داشتن یکسری شرایط نسبت به دریافت وام فوری می‌توانید اقدام کنید.

تعدادی از وب‌سایت‌ها قابلیت فراهم کردن و ارائه وام فوری را دارند. اگر مشکل مالی برایتان پیش آمده که نیاز به پول دارید، پول موردنیازتان را می‌توانید با مراجعه به این وب سایت‌ها به دست آورید. به همین خاطر، در این مقاله از سایت، قصد داریم شما را با تعدادی از پلتفرم‌های ارائه‌دهنده وام خرید کالا یا وام فوری آشنا کنیم.

پلتفرم‌های ارائه‌دهنده وام فوری

برای دریافت وام فوری، سایت‌ها و اپلیکیشن‌های معتبر زیادی وجود دارند. بطور معمول فرآیند درخواست وام ساده و سریع بوده و شما این امکان را دارید تا به سرعت وام بگیرید. در ادامه مقاله به پلتفرم‌های ارائه‌دهنده وام آنلاین می‌پردازیم.

 

در جدول ذیل که از سایت رده گرفته شده، می‌توانید مقایسه‌ای از پلتفرم‌های ارائه‌دهنده وام آنلاین را ببینید.

 

شرکت حداکثر اعتبار سود نرخ موثر نوع اعتبار حداکثر مدت بازپرداخت
دیجی شهر ۲۰۰ میلیون تومان ٪۲۳ ٪۳۳/۱۱ کیف پول ۶۰ ماه
ایزی پی ۱۰۰ میلیون تومان ٪۲۴ ٪۴۳ کیف پول ۲۴ ماه
دیجی پی ۵۰ میلیون تومان ٪۲۳ ٪۴۴/۵۳ کیف پول ۱۸ ماه
ونس ۱۵۰ میلیون تومان ٪۲۳ ٪۴۵ کیف پول ۱۲ ماه
والتا ۶۰ میلیون تومان ٪۲۱ ٪۴۶/۱ کیف پول ۱۸ ماه
بالون ۵۰ میلیون تومان ٪۲۲ ٪۴۶/۴۶ کیف پول ۲۴ ماه
ازکی وام ۷۵ میلیون تومان ٪۲۲ ٪۴۸/۸۰ کیف پول ۱۸ ماه
قسطا ۲۰ میلیون تومان ٪۲۳ ٪۵۵/۷۰ کارت نقدی ۱۲ ماه
لندو ۲۰ میلیون تومان ٪۲۳ ٪۵۷/۱ کارت نقدی ۱۲ ماه
بای چک ۱۵۰ میلیون تومان ٪۲۱ ٪۶۷/۱۸ کارت نقدی ۲۴ ماه
قسطی کلاب ۱۵۰ میلیون تومان ٪۱۶ ٪۶۸/۹۱ کارت نقدی ۲۴ ماه
قسطیکو ۱۰۰ میلیون تومان ٪۲۵ ٪۸۰ کارت نقدی ۱۲ ماه

 

دیجی شهر

قصد داریم از بهترین پلتفرم ارائه‌دهنده وام شروع کنیم. ما می‌دانیم از موارد مهمی که باعث می‌شود تا در زمان خرید اقساطی با مشکل مواجه شوید، یافتن یک ضامن معتبر و مطمئن است. وام خرید بدون ضامن، به شما این امکان را می‌دهد تا با چک صیادی وام بگیرید.

همچنین بسیاری از افراد به وام فوری درکوتاه‌ترین زمان ممکن بدون ضامن، نیازمندند. خوشبختانه دیجی شهر با هدف فراهم کردن بستری مناسب برای بهبود کیفیت خرید اقساطی، به مشتریان وام فوری بدون ضامن ارائه می‌شود. در ضمن باید بدانید دیجی شهرارائه‌دهنده بیشترین مبلغ وام به میزان ۲۰۰ میلیون است. شما با کمترین میزان نرخ موثر یعنی ۳۳ درصد، طی مدت ۶ ماه می‌توانید بازپرداخت مربوطه را انجام دهید.

دیجی‌پی

امروزه هر ایرانی با شرکت دیجی‌کالا و خدماتی که ارائه می‌دهد آشناست. در ابتدا دیجی‌کالا با فروشگاه آنلاین خود به شهرت رسید و با گذشت زمان خدمات دیگری را ارائه داد. یکی از این خدمات که از آن استقبال خوبی شد، دیجی‌پی بود. فعالیت دیجی‌پی در زمینه ارائه خدمات مالی است و برای کاربران مزایای زیادی دارد. از جمله ویژگی‌های کاربردی این پلتفرم پرداخت آنلاین در فروشگاه‌ها، پرداخت قبوض، انتقال وجه و وام آنلاین است.

از دیجی‌پی می‌توانید حداقل۷۵۰ هزار تومان و حداکثر ۳۰ میلیون وام درخواست کنید. برای دریافت آن شما به ارائه چک صیادی، سفته یا تتر نیاز دارید. برای وام‌هایی تا ۷ میلیون، سود سالانه نیاز نیست. چنانچه وامی بیشتر از ۷ میلیون درخواست دهید، باید سالیانه سود ۲۳ درصدی پرداخت کنید. تعداد قسط‌های آن‌ها، باتوجه به مبلغی که وام دریافت می‌کنید متغیر است. اگر مبلغ وام شما پایین باشد، باید طی آن را طی یک قسط پرداخت کنید. بازپرداخت وام با مبالغ بالا را در ۳ تا ۱۲ قسط می‌توانید انجام دهید.

با دریافت وام دیجی‌پی از فروشگاه‌هایی که با آن قرارداد دارند همچون دیجی‌کالا، اتاقک، اسنوا، ایکس‌ویژن، سفر مارکت، دوو، کارناوال و غیره، برای خرید کالا موردنظرتان اقدام نمایید. چنانچه وب‌سایت دیجی‌پی را بررسی کنید، اطلاعات لازم در رابطه با فروشگاه‌های طرف قرارداد و شرایط دریافت وام را بدست می‌آورید.

  • ضمانت لازم برای دریافت وام فوری: چک صیادی، سفته، تتر
  •    شرایط لازم: داشتن حساب بانکی در بانک ملت، ارائه کارت پایان خدمت یا معافیت سربازی آقایان، سن لازم برای ثبت‌نام از ۱۸ الی ۷۰ سال
  • حداکثر مبلغ وام خرید کالا: ۳۰ میلیون تومان
  • مدت‌زمان لازم برای بازپرداخت: حداقل ۱ و حداکثر۱۲ ماه 
  • میزان سود: ۲۳ درصد + ۱۵ درصد کارمزد

بیت لون

بیت پین یک صرافی ارز دیجیتال ایرانی است. در این پلتفرم کاربران فعال در حوزه ارزهای دیجیتال می‌توانند به خریدوفروش رمزارزها بپردازند. خوب است بدانید، این تنها امکان بیت پین نیست. این صرافی با ونسی نیز همکاری دارد و امتیاز دریافت وام با رمزارز را به تریدرها ارائه می‌دهد. به عبارتی، بیت پین تنها پلتفرم صرافی ارز دیجیتال است که به کاربرانش وام رمزارزی ارائه می‌دهد.

در ونسی وام فوری را شما با داشتن ارز دیجیتال بیت کوین و کاردانو می‌توانید دریافت کنید. اما در بیت پین تعداد ارزهای بیشتری حضور دارند. شما با داشتن بیشتر از ۱۵ رمزارز شامل اتریوم، تتر، دای و غیره، نسبت به دریافت وام اقدام می‌کنید.

وام بیت لون برای آن دسته از افرادی که نمی‌خواهند رمزارزهای باارزششان را بفروشند، و درعین‌حال وام ریالی می‌خواهند مناسب است. به عبارتی، در بیت لون تریدرها می‌توانند بدون فروش ارزهای دیجیتال خود و بدون نیاز به چک، سفته یا ضامن وام فوری تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان دریافت کنند.

کمتر پلتفرمی مثل بیت پین، وام را در کم‌ترین زمان و با سرعت پرداخت می‌کند. شما تنها باید به وب‌سایت مراجعه کرده و مبلغ وام و رمزارز را تعیین کنید. پس از ثبت درخواستتان، کارشناسان بیت پین شرایط را به‌سرعت بررسی می‌کنند تا در نهایت بیت لون پرداخت شود.

  • ضمانت موردنظر برای دریافت وام فوری: رمزارز
  • شرایط موردنیاز دریافت وام: ضمانت رمزارز به میزان ۱٫۵ برابر مبلغ وام
  • حداکثر مبلغ وام: ۱۰۰ میلیون تومان
  •  مدت‌زمان بازپرداخت وام خرید کالا: ۱ الی ۹ ماه
  •   میزان سود: ۲۳ درصد

قسطا

قسطا از جمله ارائه‌دهندگان وام فوری است. قسطا با شعار «الان بخر، بعدا بپرداز» توانسته محبوبیت زیادی بدست آورد و پروسه خرید محصولات را برای کاربران آسان‌تر کرده است.

فعالیت قسطا با همکاری بانک آینده شروع شد. این مجموعه کارتی به نام «قسطا کارت» ارائه می‌دهد. با این کارت مشابه کارت‌های بانکی است، شما با مراجعه فروشگاه‌های مختلف، می‌توانید خرید کنید. مزیت این کارت آن است که شما دیگر نگران پرداخت نقدی نیستید و پس از خرید این امکان را دارید تا قسط‌ها را با قسطا پرداخت کنید.

مبلغ وامی که از طریق قسطا به شما تعلق می‌گیرد از ۳ تا ۲۰ میلیون است. بازپرداخت این وام را می‌توانید به‌صورت ۱۲ماهه انجام دهید. باتوجه به مبلغی که برای وام انتخاب می‌کنید، پیش از دریافت وام در ابتدا لازم است تا پیش‌پرداخت انجام دهید. برای گرفتن این وام به ضامن نیازی نیست. شما با داشتن و ارائه چک یا سفته امکان اقدام دریافت وام را دارید.

قسطا برای دادن وام اعتبارسنجی کاربر را نیز انجام می‌دهد. طی آن مدارک و شرایط متقاضی بررسی می‌شود. پس از آن که اعتبارسنجی انجام شد، به شما گفته می‌شود که برای کامل شدن فرآیند باید چک ارائه دهید یا سفته. شما با شروع فرآیند دریافت وام خرید کالا در کمترین زمان ممکن، قسطا کارت را تحویل می‌گیرید.

  • ضمانت لازم برای دریافت وام فوری: چک، سفته
  • شرایط لازم برای دریافت وام: سند مالکیت یا اجاره نامه، نداشتن چک برگشتی یا قسط معوق، کارت پایان خدمت یا معافیت سربازی برای آقایان
  • حداکثر مبلغ وام خرید کالا: ۲۰ میلیون تومان
  • مدت‌زمان بازپرداخت: ۱۲ ماه
  • پیش‌پرداخت: باتوجه به مبلغ وام
  • میزان سود: ۲۳ درصد + ۱۵ درصد کارمزد

لندو

لندو ادعا دارد که با وام‌های آن رویاهایتان به واقعیت می‌پیوندد. چنانچه برای خرید محصولی به مشکل مالی برخوردید و نمی‌توانید به‌صورت یکجا هزینه آن را پرداخت کنید، لندو با وام خرید کالا به شما کمک می‌کند.

فعالیت لندو از سال ۹۴ شروع شد. این پلتفرم برای کاربران شرایط خرید قسطی از فروشگاه‌های آنلاین را فراهم می‌کند. برای استفاده از لندو دیگر به چک و ضامن نیازی ندارید. مراحل دریافت وام از لندو در ساده‌ترین حالت ممکن صورت می‌گیرد. برای دریافت وام به یک حساب در بانک آینده و یک سفته نیاز دارید. نیازی نیست حضوری مراجعه کنید. شما می‌توانید به‌صورت آنلاین برای افتتاح حساب و دریافت سفته از بانک آینده اقدام کنید.

مبلغی که وام لندو برای ارائه در نظر دارد ۵ الی ۲۰ میلیون تومان است. کاربران برای پرداخت اقساط می‌توانند به سه صورت ۳، ۶ و ۱۲ماهه اقدام کنند. پس از آنکه وام را درخواست کردید، لندو برای شما کارتی را می‌فرستد که با کمک آن وام خود را دریافت می‌کنید.

  • ضمانت موردنظر برای دریافت وام فوری: سفته
  • شرایط موردنیاز وام خرید کالا: عدم داشتن چک برگشتی یا قسط معوق، کارت پایان خدمت یا معافیت سربازی برای آقایان
  • حداکثر مبلغ وام خرید کالا: حداکثر ۲۰ میلیون تومان
  • مدت‌زمان لازم برای بازپرداخت: ۳، ۶، ۱۲ ماه
  • میزان سوددهی در این پلتفرم: لندو به کاربر ۲۳ درصد سود + ۱۵ درصد کارمزد می‌دهد.

بای چک

تا به اینجا ما به معرفی پلتفرم‌های وام‌دهی پرداختیم که دارای سقف ریالی بودند. اما بای چک به عنوان یک پلتفرم وام دهی آنلاین، عموما هیچ سقف ریالی برای کاربران ندارد. مقدار وامی که به کاربر تعلق خواهد گرفت را کارشناسان مجموعه، پس از احراز هویت کاربران تعیین می‌کنند. به عبارتی، ۴ عامل موثر در تعیین سقف وام عبارتنداز:

 قدمت حساب شخص، برخورداری از معدل حساب ممتاز، شغل و سابقه کاری و همچنین نداشتن چک برگشتی.

کارشناسان با بررسی این عوامل مبلغ وام را تعیین می‌کنند. برای گرفتن این وام از بای چک به ارائه چک و ضامن نیازی ندارید. تنها با دادن برگه سفته، در کمترین زمان ممکن، حداکثر ۷۲ ساعت، مبلغ وام به شما تعلق می‌گیرد. بازپرداخت وام را طی مدت ۲۴ ماه انجام خواهید داد.

  • ضمانت موردنظر برای دریافت وام فوری: چک
  • شرایط موردنیاز برای دریافت وام: برخورداری از شغل و سابقه کاری، نداشتن چک برگشتی یا قسط معوق، ارائه کارت پایان خدمت، یا ارائه مدرک معافیت سربازی برای آقایان، برخورداری از معدل حساب قابل‌قبول
  • مبلغ وام خرید کالا: بدون سقف
  • حداکثر مدت‌زمان بازپرداخت: ۲۴ ماه
  • میزان سود: ۲۱ درصد سود دارد + ۲۵ درصد کارمزد

کیپا

از پلتفرم‌های ارائه‌دهنده وام فوری که توانسته راحت‌ترین روش را برای دریافت وام خرید کالا فراهم کند کیپا است. این پلتفرم به شما حداکثر وام ۳۰ میلیون تومان را می‌دهد که طی ۵ قسط باید بازگردانید. برای دریافت وام به ضامن نیازی ندارید و تنها با دریافت چک یا سفته، می‌توانید وام بگیرید. این پلتفرم با کیف پول اعتباری‌اش به شما کمک می‌کند تا با در اختیار داشتن آن، از فروشگاه‌های متعددی خرید کنید. پس از خرید تا سقف موردنظر اقساط آن را پرداخت می‌کنید. این پلتفرم وام ۱۰۰ میلیونی نیز در برنامه‌هایش است که با اقساط ۱۲، ۲۴ و ۳۶ماهه باید بازپرداخت شود. البته میزان سود این وام ۱۰۰ میلیونی هنوز مشخص نیست.

این پلتفرم از معدود پلتفرم‌هایی است که وام فوری بدون بهره و سود می‌دهد. کیپا تاکید دارد تا در زمان گرفتن وام به مبلغ بازپرداخت آن توجه داشته باشید. اینگونه از عدم اعمال بهره اطمینان می‌یابید. کیپا یک گزینه فوق‌العاده برای آن دسته از افرادی است که قصد دریافت وام فوری بدون بهره را دارند.

  • ضمانت موردنظر: سفته
  • شرایط لازم دریافت وام: مخصوص کارمندان خصوصی، دولتی و بازنشستگان
  • مبلغ وام خرید کالا: حداکثر ۱۰۰ میلیون تومان
  • مدت‌زمان بازپرداخت: ۱۲، ۲۴، ۳۶ ماه
  • میزان سوددهی: بدون بهره

ونسی

اگر برای گرفتن وام علاقه‌مندید که دارایی‌های شما ضامنتان شوند، پیشنهاد ما به شما ونسی است. بدون ضامن، سفته و چک با این پلتفرم می‌توانید وام بگیرید. به عبارتی، دارایی‌های دیجیتالی‌تان نظیر کاردانو، بیت کوین، صندوق سرمایه‌گذاری و سهام بورسی ضامن وامتان می‌شوند. خوب است بدانید، این پلتفرم با هدف گسترش جامعه مخاطبانش، امکان گرفتن وام با سفته و چک را امکان‌پذیر کرده است.

آن دسته از افرادی که به دریافت وام با دارایی‌های دیجیتالی علاقه‌مندند، می‌توانند از طریق ونسی اقدام کنند. البته چنانچه شخصی این دارایی‌ها را نداشته باشد، با سفته یا چک نیز می‌تواند وام خودش را دریافت کند. شما با پلتفرم ونسی هیچ بهانه‌ای را برای عدم دریافت وام نخواهید داشت.

حداکثر مقدار وامی که در ونسی به کاربر ارائه می‌شود ۴۰ میلیون تومان است. با دریافت وام، باید طی مدت‌زمان آن ۳، ۶ و ۹ماهه بازپرداخت آن را انجام دهید. همچنین دقت کنید، برای وام مبلغی به‌عنوان سود مشخص می‌شود. مقدار دقیق این مبلغ، با توجه به وام درخواستی شما تعیین خواهد شد.

  • ضمانت لازم برای دریافت وام: سهام بورسی، صندوق سرمایه‌گذاری، بیت کوین، کاردانو، سفته و چک
  • شرایط لازم: ضمانت رمزارز به میزان ۱٫۵ تا ۲ برابر مبلغ وام
  • حداکثر مبلغ وام: ۴۰ میلیون تومان
  • مدت‌زمان بازپرداخت: ۶ ماه
  • میزان سود: ۱۱٫۵ درصد

اسنپ پی

اسنپ از جمله شرکت‌های بزرگ، معروف و با اعتبار ایرانی است. این پلتفرم با سرویس‌هایی نظیر تاکسی اسنپ، اسنپ فود و اسنپ پی شناخته می‌شود. اسنپ پی به عنوان یک سرویس اعتباری با شعار؛ الان بخر، بعداً پرداخت کن به شما قابلیت خرید در لحظه و پرداخت به‌صورت قسطی را می‌دهد. شما با این پلتفرم امکان خرید در لحظه و پرداخت به صورت یکجا در آخر ماه را دارید.

برای آن که وام یک ماهه اسنپ پی را دریافت کنید، نیاز به ضمانتی ندارید! شما باید در این پلتفرم ثبت‌نام کرده و اقدام به فعال‌سازی سرویس اعتباری آن کنید. چنانچه واجد شرایط هستید، این سرویس برای شما فعال می‌شود. پس از فعال‌سازی، وارد اپلیکیشن اسنپ شوید. از فروشگاه‌های تحت پوشش این پلتفرم، لوازم و کالاهایی که می‌خواهید را تهیه کنید. در پایان هر ماه، وام دریافت شده را به‌صورت یکجا یا قسطی تسویه کنید.

این سرویس درسراسر جهان بسیار محبوب است. خوشبختانه این قابلیت را اسنپ پی برای کاربران ایرانی فراهم کرده است.

  •   ضمانت لازم جهت دریافت وام: بدون نیاز به ضمانت
  • شرایط لازم: فعال‌سازی این سرویس برای کاربران منتخب اسنپ بوده که تشخیص آن‌ها برعهده کارشناسان است.
  • مبلغ وام: نامشخص
  • مدت‌زمان بازپرداخت: ۴ ماه
  • میزان سود: بدون بهره

تالی

چوب‌خط تکه چوبی است که در گذشته فروشندگان برای محاسبه حساب‌های نسیه مشتریان از آن استفاده می‌کردند. تالی از این جریان الهام گرفته و سرویس اعتباری‌اش را راه‌اندازی کرده است. کاربران می‌توانند خریدهایشان را در لحظه انجام داده و آن را در آینده بپردازند.

تالی تحت مالکیت صاحب اپلیکیشن آپ است و در دسته پلتفرم‌های معتبر برای دادن وام آنلاین قرار دارد. اگر از این پلتفرم برای خرید استفاده می‌کنید، برای دریافت وام ارائه ضامن، چک یا سفته نیازی نیست. همچنین باید تا پنجم ماه بعد، مبلغ خریدتان را تسویه کنید.

برای خرید قسطی تنها به فروشگاه‌های طرف قرارداد تالی باید مراجعه کنید. این فروشگاه‌ها به‌قدری است که احساس نیازی به فروشگاه‌های دیگر نخواهید کرد.

  • ضمانت لازم برای دریافت وام خرید کالا: بدون نیاز به ضمانت
  • شرایط موردنیاز: تنها به کاربران منتخب اسنپ اختصاص دارد.
  •  مبلغ وام: نامشخص
  • مدت‌زمان بازپرداخت: ۱ ماه
  • میزان سود: بدون بهره

ویپاد

ویپاد، نسخه دیجیتال پاسارگاد بوده که تسهیلات گسترده‌ای را بدون ضامن و وثیقه و چک و سفته، به‌صورت کاملا آنلاین پرداخت می‌کند.

مشتریان ویپاد این امکان را دارند تا در هر ساعت از شبانه‌روز، در هر جایی که هستند، از تسهیلات ویپاد بدون شرایط خاصی به‌صورت آنلاین بهره‌مند گردند. برای دریافت وام تنها لازم است تا اعتبارسنجی آنلاین انجام دهید.

تسهیلات «برآیند» ویپاد

  • ضمانت لازم: بدون نیاز به ضمانت
  • شرایط لازم دریافت وام: کارکرد ۳ ماه حساب ویپاد، نداشتن چک برگشتی یا قسط معوق در شبکه بانکی
  • مبلغ وام: ۱۰ تا ۵۰ میلیون تومان
  • نحوه دریافت: براساس امتیاز حاصل از موجودی روزانه حساب
  •  مدت‌زمان لازم برای بازپرداخت: ۶ تا ۱۲ ماه
  • میزان سود: ۲۳ درصد

تسهیلات «پشتوانه» ویپاد

  •   ضمانت لازم: بدون نیاز به ضمانت
  • شرایط لازم: نداشتن چک برگشتی یا قسط معوق در شبکه بانکی
  •   مبلغ وام: ۱ تا ۲۵ میلیون تومان
  •  نحوه دریافت: به‌صورت پلکانی
  • مدت‌زمان لازم برای بازپرداخت: ۴ تا ۶ ماه
  • میزان سود: ۲۳ درصد + کارمزد خدمات دیجیتال

بلوبانک

بلوبانک از بانک‌های ایرانی بوده که با داشتن طراحی و کاربری خاصش، رضایت کاربرانش را بدست آورده است. فعالیت آن تحت نظر بانک سامان است. به این صورت تسهیلات ویژه‌ای تا حداکثر ۴۰ میلیون به مشتریانش می‌دهد.

میانگین گردش حسابی که در بلوبانک دارید، باعث می‌شود تا نیازی به ضمانت‌های دیگر نداشته باشید. به اپلیکیشن بلوبانک مراجعه کرده و در قسمت تسهیلات گزینه وام را انتخاب کنید. در ادامه با تعیین مبلغ وام و مدت‌زمان بازپرداخت آن، درخواست شما ثبت شده و طی مدت‌زمانی کوتاهی وام به شما داده می‌شود. همچنین می‌توانید وام سازمانی نیز از بلوبانک دریافت کنید.

  •  ضمانت لازم: گردش حساب
  •   شرایط لازم: افتتاح حساب در بلوبانک، نداشتن چک برگشتی یا قسط معوق
  •  مبلغ وام لازم: حداکثر ۴۰ میلیون تومان
  •  مدت‌زمان بازپرداخت: ۶ تا ۲۴ ماه
  • میزان سود لازم: ۲۳ درصد

بانک شهر

از دیگر بانک‌های خصوصی که از طریق اپلیکیشن خود، اقدام به ارائه وام فوری کرده بانک شهر است. این بانک به عنوان بهترین پلتفرم برای دریافت وام، حداکثر ۵۰ میلیون تومان به کاربرانش تسهیلات می‌دهد. جهت دریافتش لازم است تا در بانک شهر افتتاح حساب کنید. میزان وام مربوطه، بر اساس گردش حساب، به شما تعلق می‌گیرد.

برای دریافت وام تمام پروسه را باید به‌صورت آنلاین و از طریق اپلیکیشن شهر پلاس انجام دهید. لازم نیست به صورت حضوری مراجعه کنید. حداکثر زمان لازم برای آنکه وام این بانک را برگردانید، ۳۶ ماهه است.  میزان قسط‌ها و مدت‌زمان آن نسبت به مبلغ وام تغییر پیدا می‌کند.

  • ضمانت موردنظر: گردش حساب و رتبه اعتباری
  • شرایط موردنیاز: افتتاح حساب در بانک شهر و داشتن گردش حساب، نداشتن چک برگشتی یا قسط معوق
  • مبلغ وام: حداکثر ۵۰ میلیون تومان
  • مدت‌زمان بازپرداخت: ۳۶ ماه
  •  میزان سود: ۲۳ درصد

ایزی پی

چنانچه بلیط‌های الکترونیکی و کارت‌های مترو گرفته باشید، قطعا با نام ایزی پی مواجه شده‌اید. در سال ۱۳۸۹ این مجموعه کارش را با ارائه کارت‌های مترو، شروع کرد. با گذشت زمان سرویس خرید اعتباری را نیز توانست ارائه دهد. هم اکنون، با این پلتفرم، به خدمات خرید اعتباری، دسترسی خواهید داشت. ایزی پی به شما اعتباری به مبلغ ۵ میلیون تومان می‌دهد. همچنین می‌توانید خرید قسطی تا مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان داشته باشید. اینگونه خرید هر نوع محصول برای امکان‌پذیر است.

چنانچه از اعتبار خرید استفاده می‌کنید، بازپرداخت آن را در مدت‌زمانی که مشخص شده بطور کامل انجام دهید. اما اگر برای خرید قسطی وام ۱۰۰ میلیونی آن را دریافت کنید، باید اقساط آن را طی پروسه ۱۸ ماه بپردازید. شایان ذکر است، این سامانه، برای ارائه وام خود از متقاضی یک برگه چک صیادی می‌گیرد.

  •  ضمانت لازم: چک صیادی متعلق به خود متقاضی
  •   شرایط لازم: ثبت‌نام و تکمیل اطلاعات در ایزی پی
  • مبلغ وام: حداکثر ۱۰۰ میلیون تومان
  • مدت‌زمان بازپرداخت: ۱۸ ماه
  • میزان سود: ۲۲ درصد + ۱۵ درصد کارمزد

ازکی وام

شعار کی وام این است؛ «با ازکی وام ساده و سریع وام بگیرید». این پلتفرم با هدف ارائه وام و اعتبار خرید به کاربران در سریع‌ترین زمان ممکن خدمت‌رسانی می‌کند. با دریافت اعتبار لازم برای خرید، از فروشگاه‌های مختلف طرف قرارداد این مجموعه می‌توانید کالای موردنظرتان را خریداری کنید. از جمله این فروشگاه‌ها عبارتند از: لوازم‌خانگی لایف، بیمیتو، خانومی، مقداد آی‌تی.

با مراجعه کردن به وب‌سایت کی وام مبلغ موردنیاز برای وام را وارد کنید. در ادامه پروسه، اقساط آن را مشاهده خواهید کرد. در این پلتفرم شما تا حداکثر ۷۵ میلیون تومان وام می‌گیرید. برای بازپرداخت وام مدت زمان ۶، ۱۲ و ۱۸ماهه به شما داده می‌شود. بازپرداخت ۱۲ یا ۱۸ماهه برای مبالغ بالاتر از ۵۰ میلیون در نظر گرفته شده است.

شرایط دریافت این وام ارائه ضمانتی در قالب چک به ازکی وام است و باید مبلغی را برای کارمزد یا سود جهت دریافت این وام بدهید. هدف ازکی وام آن است که با اعتبار بالای خود، بهترین سرویس وام آنلاین در ایران را برای کاربران فراهم کند.

  • ضمانت لازم: چک صیادی
  • شرایط لازم: نیازمند پیش‌پرداخت، نداشتن چک برگشتی یا قسط معوق
  • مبلغ وام دریافتی: حداکثر ۷۵ میلیون تومان
  • مدت‌زمان لازم برای بازپرداخت: ۶ الی ۱۸ ماه
  • میزان سود: ۲۲ درصد + ۱۵ درصد کارمزد

بالون

پلتفرم بعدی برای دریافت وام خرید کالا که باید بشناسید بالون است. بالون از بهترین سایت‌ها بوده که با اعتماد به آن می‌توانید وام کالا دریافت کنید. همچون دیگر پلتفرم‌های معرفی شده، بالون نیز برای خرید کالا شرایط لازم برای وام را به کاربر می‌دهد. کاربران این امکان را دارند تا از ۵ تا۵۰ میلیون وام این پلتفرم استفاده کنند. بعد از گرفتن وام، بازپرداخت آن طی مدت زمان ۶ تا ۲۴ ماه باید انجام شود.

پشتیبانی وام‌دهی بالون از سمت بانک سامان و بلوبانک بوده که به شما امکان خرید قسطی از فروشگاه‌های تحت قرارداد را فراهم می‌کند. با اعتبار بالون می‌توانید به دیجی‌لند، اکالا، دیجی‌کالا، تکنولایف، مقداد آی‌تی و غیره به عنوان فروشگاه‌های آنلاین برای خرید قسطی مراجعه کنید.

برای گرفتن وام بالون به ضمانتی در قالب چک صیادی نیاز دارید و لازم نیست هیچ ضامن یا سفته‌ای ارائه دهید. پس از آنکه مراحل درخواست وام را ثبت کردید، بالون طی کمترین زمان ممکن (حداکثر ۳ روز) به افزایش اعتبار شما کمک می‌کند.

  • ضمانت لازم: چک صیادی
  • شرایط موردنیاز: عدم وجود چک برگشتی، حداقل سن ۱۸ سال و حداکثر ۷۰ سال، با رتبه اعتباری A یا B یا بدون رتبهٔ اعتباری
  • مبلغ وام: حداکثر ۵۰ میلیون تومان
  •  مدت‌زمان بازپرداخت: ۶ الی ۲۴ ماه
  • میزان سود: ۲۲ درصد

قسطیکو

باتوجه به شرایط فعلی بازار در ایران و تورم بالا، چنانچه الان محصول و کالا را خریداری نکنید، در آینده قیمت آن بالا می‌رود. این در حالیست که شما به یک کالا نیاز دارید اما مبلغ لازم را برای خرید آن در اختیار ندارید. در این شرایط قسطیکو به شما کمک می‌کند و باعث می‌شود تا اعتبار خرید کالا را بدست آورید. هر کالای دیجیتالی از لپ‌تاپ، ایکس‌باکس، تلویزیون، یخچال و… را با داشتن اعتبار قسطیکو به‌صورت قسطی تهیه کنید.

جمع بندی

شرایط اقتصادی ایران و تورم باعث شده تا خرید محصولات گران‌قیمت آن هم بدون وام غیرممکن شود. مشکلاتی مثل نداشتن ضامن یا دسته‌چک می‌تواند مانع از دریافت وام بسیاری از افراد شود. با این حال، هیچ جای نگرانی نیست؛ خوشبختانه یک سری از پلتفرم‌ها ارائه‌دهنده وام‌های فوری آنلاین هستند که می‌توانید برای خرید محصول به آن‌ها مراجعه کنید.

برخی از وبسایت‌ها وام خرید کالا ارائه می‌دهند در حالیکه سیاست‌های برخی دیگر ارائه دادن سرویس اعتباری خرید است. شما باتوجه به نیازتان، باید یکی از آن‌ها را انتخاب کرده و برای دریافت وام اقدام نمایید. ما در این مقاله سعی کردیم تا پلتفرم‌های دریافت وام فوری را به شما معرفی کنیم. با نگاهی سریع به آن‌ها می‌توانید وام خرید کالا خود را انتخاب و دریافت کنید.

دریافت وام فوری برای اکثر ایرانیان یک رویاست. در ایران برای دریافت وام از بانک‌ها باید ابتدا از هفت خان رستم عبور کنید. تازه اگر مدارکتان کامل بود و تائید شد و ضامن خوبی هم داشتید، شاید وام به شما تعلق بگیرد. شرایط وام دهی بانک‌ها به گونه‌ای است که در نهایت باعث می‌شوند تا افرادی که به دنبال وام هستند، پشیمان شوند.

نکته‌ای که باید به آن توجه کنید، آن است که پیش از درخواست وام، حتما شرایط و مقررات هر پلتفرم را با دقت بررسی کنید. طی این فرآیند باید مطمئن شوید که مبلغ وام را می‌توانید به موقع بازگردانید. البته حتما وام را از پلتفرم‌های معتبر و قانونی دریافت کنید تا در آینده با مشکلی مواجه نشوید.

بسیاری از شرکت‌های ساده‌ترین راه‌ها را برای وام دادن ارائه می‌دهند. از ساده‌ترین مدارک ضمانت چک و سفته است که با آن می‌توانید اثبات کنید که توان مالی پرداخت اقساط وام را دارید. معمولا در حالت عادی، امکان ارائه و دریافت وام فوری برای هیچ‌کس وجود ندارد. چنانچه جایی این ادعا را داشت باید به آن شک کنید. مگر اینکه ارائه وام از یک پلتفرم آنلاین باشد. 

یکسری از وب‌سایت‌ها به‌صورت قانونی و تحت یکسری از شرایط خاص به شما وام فوری می‌دهند. ما نیز در این مقاله به معرفی وبسایت‌های ارائه‌دهنده وام خرید کالا یا وام فوری کردیم.

 

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

  1. باسلام وخسته نباشیدوتشگرا این پلنفرم عالی که بدون مراجعه به بانک وکاغدبازی هاوپارتی بازی های بانکی راحت وبدون دردسربه مردم امکان اسنفاده ازتسهیلات خریدرومی دهید.سپاس فراوان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا