زندگی به سبک بهترنقد و بررسی محصولات

نقد و بررسی بهترین سرخ‌کن‌های فیلیپس +معایب و مزایا

هیچ چیز مثل یک غذای خوشمزه نمی‌تواند بعد از یک روز کاری طولانی، حال افراد شاغل را سرحال بیاورد؛ اما متاسفانه در دنیای شلوغ امروز، حاضربودن یک وعده غذای گرم و خوشمزه در انتهای روز کاری، آرزویی دور از دسترس است. خبر خوب این است که با خرید سرخ‌کن فیلیپس، این رویا به واقعیت خواهد پیوست. 

سرخ‌کن فیلیپس به دلیل ویژگی‌های خاص و عملکرد خوبی که در ‌پخت غذای سالم دارد، به یکی از محصولات محبوب بازار لوازم خانگی تبدیل شده است. در این مطلب درباره انواع مدل‌های سرخ‌کن فیلیپس، امکانات مختلف و مزایای آن‌ها صحبت می‌کنیم. همچنین درباره روش خرید سرخ‌کن قسطی نیز شما را راهنمایی خواهیم کرد.

مزایای سرخ‌کن بدون روغن؛ غذاهای سالم، خوشمزه و سریع

مهم‌ترین مزایای خرید سرخ‌کن عبارت‌اند از:

پخت سریع، برای مواقعی که عجله دارید

سرعت پخت غذا با دستگاه‌های سرخ‌کن نسبت به گاز خیلی بیشتر است. برای اینکه سرعت بالای این دستگاه‌ها را بهتر درک کنید، به این نکته توجه کنید که رسیدن دمای گاز در اجاق‌های معمولی، حدود ۱۳ دقیقه زمان نیاز دارد؛ ولی این مدت‌زمان برای سرخ‌کن، فقط ۵ دقیقه است. این موضوع باعث شده است افرادی که مشغله زیادی دارند و نمی‌توانند برای آشپزی وقت زیادی را صرف کنند، بیشتر به فکر خرید این دستگاه‌ها بیفتند.

امکان پخت یکنواخت، لذت چشیدن غذاهای ترد و کرانچی

جریان هوای گرم در سرخ‌کن، به‌صورت یکنواخت پخش می‌شود؛ بنابراین همه قسمت‌های مواد غذایی، به یک اندازه گرما دریافت می‌کنند. گرمای یکنواخت داخل سرخ‌کن، به ترد شدن کامل مواد غذایی هم کمک می‌کند. به همین دلیل این دستگاه‌ها، انتخابی مناسب برای پخت غذاهای ترد هستند. 

علاوه‌ بر این، توزیع مناسب گرما به گرم‌کردن صحیح باقی‌مانده غذاها و حفظ تردی بافت آن‌ها هم کمک می‌کند. اگر طرفدار سیب‌زمینی سرخ‌کرده، پیاز سوخاری و مرغ سوخاری‌های پفکی رستورانی هستید، حتما به یک سرخ‌کن فیلیپس در آشپزخانه خود احتیاج خواهید داشت! 

بیشتر بخوانید: معرفی انواع یخچال بلانتون + مزایا و معایب یخچال بلانتون

تهیه آسان صدها رسپی غذایی، فقط با فشردن چند دکمه

به کمک سرخ‌کن می‌توانید انواع غذاهای گوشتی، دریایی و گیاهی از جمله پیتزا، پنکیک، کوکی، تاکو، استیک و صدها دستور پخت غذای دیگر را بپزید. معمولا کارخانه‌های تولیدکننده سرخ‌کن، در دفترچه راهنمای محصولشان دستور پخت غذاهای مختلف را ارائه می‌کنند. همچنین برخی برندها (مثل فیلیپس) اپلیکیشن‌هایی را نیز برای ارائه دستورپخت غذاها طراحی کرده‌اند.

کاهش مصرف روغن، ارزان و دوستدار قلب شما

در سرخ‌کن‌های قدیمی یا شیوه سنتی پخت‌وپز (روی اجاق)، روغن زیادی مصرف می‌شود. استفاده از روغن، خطر افزایش چربی‌های بد خون و ابتلا به بیماری‌های قلبی عروقی را بالا می‌برد. سرخ‌کن‌هایی که اخیرا وارد بازار شده‌اند، یا اصلا نیاز به روغن ندارند یا با روغن خیلی کمی (در حد یک قاشق غذاخوری) قابل‌ استفاده هستند. به همین دلیل این دستگاه‌ها هم سالم‌تر هستند و هم پخت غذا با آن‌ها ارزان‌تر تمام می‌شود.

پخت غذا با کمترین میزان شست‌وشو

هر چقدر که آشپزی تجربه‌ای لذت‌بخش است، شستن ظروف بعد از آن، برای هیچکس چندان جالب نیست. بعد از هربار سرخ‌کردن غذا با ماهیتابه یا سرخ‌کن‌های قدیمی، باید روغن باقی‌مانده را دور بریزید و سینک آشپزخانه و ظروف پخت‌وپز را بشویید؛ اما پخت غذا با سرخ‌کن بدون روغن، این دردسرها را ندارد.

فقط کافی است بعد از پخت‌وپز، سبد آن را بیرون بیاورید و در ماشین ظرفشویی قرار دهید یا با دست بشویید. همچنین قسمت بیرونی دستگاه را هم می‌توانید با یک دستمال نخی نم‌دار، پاک کنید. استفاده از کاغذهای مخصوص هواپز نیز، سادگی شست‌وشوی دستگاه را چندبرابر می‌کند.

معایب سرخ‌کن بدون روغن

سرخ‌کن‌ها توانسته‌اند فرایند آماده‌سازی یک غذای خوشمزه را متحول کنند، ولی معایبی هم دارند که بهتر است قبل از خرید سرخ‌کن به آن‌ها توجه کنید.

محدودیت طبخ برخی مواد غذایی

اگرچه با سرخ‌کن می‌توانید غذاهای زیادی بپزید، ولی این دستگاه بافت، کیفیت و طعم مطلوب برخی مواد غذایی را از بین می‌برد. برای مثال سبزیجاتی مثل کلم بروکلی، آب خیلی کمی دارند؛ این مسئله باعث می‌شود وقتی وارد سرخ‌کن می‌شوند، خیلی سریع خشک و بدمزه شوند. همچنین معمولا پخت کباب و همبرگر با سرخ‌کن، نتیجه مطلوبی نخواهد داشت.

البته پخت برخی مواد غذایی در سرخ‌کن می‌تواند خطرناک هم باشد. مثلا بعضی سبزیجات برگ‌دار تازه (مثل کاهو یا اسفناج) خیلی زود خشک می‌شوند و می‌سوزند. این دستگاه‌ها برای پخت غذاهای ایرانی مثل برنج یا ماکارونی دمی اصلا مناسب نیست؛ چرا که این غذاها باید با آب فراوان بپزند. پس اگر عاشق غذاهای ایرانی و آبدار هستید، سرخ‌کن برای شما مناسب نیست.

بیشنر بخوانید: معرفی کامل یخچال‌های کلور + مزایا و معایب یخچال کلور

پخت بیش از حد مواد غذایی

پخت سریع یکی از مزایای مهم سرخ‌کن است؛ ولی همین مزیت بزرگ، می‌تواند دردسرساز شود. گاهی ممکن است مواد غذایی در سرخ‌کن بیش از حد پخته می‌شوند، به‌ طوری‌ که در نهایت غذا غیرقابل خوردن شود. این مشکل ممکن است حتی وقتی درجه دمای سرخ‌کن را درست تنظیم کرده‌اید نیز رخ دهد.

نامناسب برای خانواده‌های پرجمعیت

اغلب دستگاه‌های سرخ‌کن معمولا ظرفیت کم و محدودی دارند. به همین دلیل استفاده از آن برای پخت وعده‌های غذایی یک خانواده پرجمعیت، امکان‌پذیر نیست.

اشغال فضای زیاد در آشپزخانه

اکثر دستگاه‌های سرخ‌کن، بزرگ هستند و روی کانتر آشپزخانه، فضای خیلی زیادی را اشغال می‌کنند. در حین پخت غذا نیز، فضای اطراف سرخ‌کن باید به اندازه کافی خالی باشد. بنابراین اگر آشپزخانه کوچکی دارید، استفاده از سرخ‌کن برای پخت غذا انتخاب مناسبی نیست.

مزایای سرخ‌کن فیلیپس

مزایای سرخ‌کن مارک فیلیپس عبارت‌اند از:

  • انتخابی سالم‌تر برای پخت غذا: سرخ‌کن‌های برند فیلیپس، نیاز به روغن خیلی کمی دارند؛ بنابراین پخت غذا با آن‌ها، سالم‌تر است.
  • کاربری آسان: اغلب دستگاه‌های فیلیپس دارای پنل لمسی و برنامه‌های پخت متنوع هستند که کار با آن‌ها راحت‌تر کرده‌اند.
  • ظرفیت بالا: مدل‌های مختلف هواپز فیلیپس، ظرفیت‌های گوناگونی دارند. بعضی از آن‌ها بیشتر از ۶ لیتر ظرفیت دارند که برای پخت وعده‌های غذایی خانواده‌های پرجمعیت‌تر یا آماده‌کردن میان‌وعده برای دورهمی‌های کوچک، مناسب هستند.
  • امکان شست‌وشوی آسان دستگاه: سبد و سینی دستگاه‌های فیلیپس، در ماشین ظرفشویی قابل شست‌وشو هستند. همچنین سبد این دستگاه، روکش نچسب دارد و به‌راحتی تمیز می‌شود. 
  • سایز متنوع دستگاه: فیلیپس دستگاه‌های سرخ‌کن را در اندازه‌های مختلفی تولید کرده است. برخی از مدل‌های سرخ‌کن این کارخانه، ابعاد کوچک‌تری دارند و برای فضاهای محدود، مناسب‌تر هستند.
  • ظاهر زیبا: همه دستگاه‌های سرخ‌کن فیلیپس، بدنه‌ منحنی‌شکل دارند. همچنین در قسمت زیر آن‌ها، پایه‌هایی برای جلوگیری از لغزش دستگاه روی سطح کانتر کار شده است. تنوع رنگی این دستگاه‌ها هم زیاد است.
  • قابلیت Keep Warm: این قابلیت در برخی از مدل‌های سرخ‌کن فیلیپس تعبیه شده است. اگر این امکان را فعال کنید، غذا بعد از اتمام پخت گرم می‌ماند.

معایب سرخ‌کن فیلیپس

فیلیپس یکی از بهترین برندهای تولیدکننده لوازم خانگی است. در مجموع، اکثر خریداران این محصول، از آن رضایت داشته‌اند. برخی معایب این دستگاه‌ها که مشتریان به آن‌ها اشاره کرده‌اند، عبارت‌اند از:

  • صدای زیاد: برخی از مشتریان از صدای زیاد فن سرخ‌کن فیلیپس حین پخت غذا شکایت کرده‌اند.
  • قیمت بالا: دستگاه‌های سرخ‌کن فیلیپس، معمولا قیمت بیشتری نسبت به بقیه برندها دارند. (البته شما می‌توانید با دریافت وام کالا، سرخ‌کن قسطی خریداری کرده و مبلغ آن را کم‌کم پرداخت کنید.)
  • محدودیت پخت: سرخ‌کن فیلیپس نیز مانند سرخ‌کن‌های سایر برندها، امکان پخت برخی مواد غذایی (مثل سبزیجات تازه) را ندارد.

انواع مدل‌های سرخ‌کن بدون روغن فیلیپس

۴ تا از بهترین مدل‌های سرخ‌کن فیلیپس که در ایران به فروش می‌رسند، عبارت‌اند از:

سرخ‌کن فیلیپس مدل HD9257: بهترین انتخاب برای خانواده‌های پرجمعیت

این دستگاه یکی از پرفروش‌ترین مدل‌های سرخ‌کن در ایران است. ظرفیت این دستگاه ۵/۶ لیتر (ابعاد XL) است؛ بنابراین خانواده‌های پرجمعیت، می‌توانند با خیال راحت از آن استفاده کنند. سیستم قطع‌کن خودکار، پنجره نمایش شیشه‌ای (برای مشاهده روند پخت)، تکنولوژی Rapid Air (گردش سریع هوا و جلوگیری از پخش بو) و برنامه گرم نگه‌دار، از جمله ویژگی‌های این دستگاه هستند.

مشخصات فنی سرخ‌کن فیلیپس مدل HD9257
کشور سازنده چین (تحت لیسانس هلند)
هواپز بدون روغن دارد
مناسب خانواده تا تعداد ۵نفره
ظرفیت (حجم) ۵/۶ لیتر
ظرفیت (وزن) ۱ کیلوگرم
وزن دستگاه ۵/۵ کیلوگرم
جنس بدنه پلاستیک
رنگ بدنه مشکی براق
توان ۱۷۰۰ وات
برنامه پخت ۷ دستور از پیش تعیین‌شده
برنامه گرم نگه‌دار دارد
قابلیت تفکیک قطعات دارد
سیستم قطع کن خودکار دارد
فیلتر قابل تعویض ندارد
صفحه نمایش دارد
صفحه نمایش لمسی دارد
پنجره شیشه‌ای دارد
سبد گردان ندارد
تکنولوژی پخت گردش سریع هوای داغ
هشدار در زمان تمام شدن برنامه دارد
تابه کیک‌پز ندارد
تابه گریل ندارد
جنس تابه اصلی تفلون
قابلیت اتصال به تلفن همراه ندارد
ابعاد ارتفاع ۳۰ عرض ۳۱ عمق ۴۰ سانتی‌متر

سرخ‌کن فیلیپس مدل 90/HD9270: مناسب مهمانی‌های شما

ظرفیت این دستگاه ۶/۲ لیتر (۱ کیلو و ۲۰۰گرم) است. برای اینکه تصور بهتری از حجم بالای این دستگاه داشته باشید، باید بگوییم که شما می‌توانید حتی یک مرغ کامل را هم در آن بپزید؛ بنابراین اگر اهل برگزاری مهمانی‌های پرجمعیت هستید، این سرخ‌کن انتخابی مناسب برای شماست. این دستگاه در دو سری ۹۰ و ۲۱ در بازار به فروش می‌رسد که تنها تفاوت آن‌ها در رنگ‌بندی است. 

مشخصات فنی سرخ‌کن فیلیپس مدل HD9257
کشور سازنده چین (تحت لیسانس هلند)
هواپز بدون روغن دارد
مناسب خانواده تا تعداد ۶نفره
ظرفیت (حجم) ۶/۲ لیتر
ظرفیت (وزن) ۱/۲ کیلوگرم
وزن دستگاه ۵/۵ کیلوگرم
جنس بدنه پلاستیک
رنگ بدنه مشکی براق – سفید
توان ۲۰۰۰وات
برنامه پخت ۷ دستور از پیش تعیین‌شده
برنامه گرم نگه‌دار دارد
قابلیت تفکیک قطعات دارد
سیستم قطع کن خودکار دارد
فیلتر قابل تعویض ندارد
صفحه نمایش دارد
صفحه نمایش لمسی دارد
پنجره شیشه‌ای ندارد
سبد گردان ندارد
تکنولوژی پخت گردش سریع هوای داغ
هشدار در زمان تمام شدن برنامه دارد
تابه کیک‌پز ندارد
تابه گریل ندارد
جنس تابه اصلی تفلون
قابلیت اتصال به تلفن همراه ندارد
ابعاد ارتفاع ۳۰ عرض ۳۱ عمق ۴۰ سانتی‌متر

سرخ‌کن فیلیپس مدل HD9870/20: بیشترین ظرفیت ممکن

اگر خانواده پرجمعیتی دارید و قصد خرید سرخ‌کن را دارید، بد نیست نگاهی به سرخ‌کن فیلیپس HD9870/20 بیندازید؛ چرا که این دستگاه با ظرفیت ۷/۳ لیتر (معادل ۱/۴ کیلوگرم) دقیقا برای رفع نیاز شما ساخته شده است. حجم این دستگاه آنقدر زیاد است که جوابگوی وعده‌های غذایی خانواده‌های ۸نفره هم خواهد بود. این مدل سرخ‌کن، قابلیت اتصال به تلفن همراه را نیز دارد.

مشخصات فنی سرخ‌کن فیلیپس مدل HD9257
کشور سازنده چین (تحت لیسانس هلند)
هواپز بدون روغن دارد
مناسب خانواده تا تعداد ۸نفره
ظرفیت (حجم) ۷/۳ لیتر
ظرفیت (وزن) ۱/۴ کیلوگرم
وزن دستگاه ۷/۹۹ کیلوگرم
جنس بدنه پلاستیک
رنگ بدنه مشکی – سفید
توان ۲۰۰۰وات
برنامه پخت ۷ دستور از پیش تعیین‌شده
برنامه گرم نگه‌دار دارد
قابلیت تفکیک قطعات دارد
سیستم قطع کن خودکار دارد
فیلتر قابل تعویض ندارد
صفحه نمایش دارد
صفحه نمایش لمسی دارد
پنجره شیشه‌ای ندارد
سبد گردان ندارد
تکنولوژی پخت گردش سریع هوای داغ
هشدار در زمان تمام شدن برنامه دارد
تابه  کیک‌پز ۹ عدد قالب مافین
تابه گریل ندارد
جنس تابه اصلی تفلون
قابلیت اتصال به تلفن همراه دارد
ابعاد ارتفاع ۳۱ عرض ۳۲ عمق ۴۳ سانتی‌متر

سرخ‌کن فیلیپس مدل HD9200: کاربردی و جمع‌وجور

برخلاف مدل‌های دیگر، سرخ‌کن مدل HD9200 ظرفیت کمتری دارد. ظرفیت کم، به‌معنای وزن و ابعاد کمتر است که باعث می‌شود این سرخ‌کن، به انتخابی مناسب برای مجردها و خانواده‌های کم‌جمعیت تبدیل شود. این دستگاه، از جمله مدل‌های آنالوگ سرخ‌کن فیلیپس است.

در مدل‌های آنالوگ، از دکمه‌های فیزیکی و چرخشی به‌جای صفحه‌نمایش لمسی استفاده شده است. همچنین قابلیت گرم نگه‌دار و برنامه‌های پخت در این مدل وجود ندارد. همه این ویژگی‌ها باعث شده است که قیمت این مدل، نسبت به مدل‌های دیگر کمتر شود.

مشخصات فنی سرخ‌کن فیلیپس مدل HD9257
کشور سازنده چین (تحت لیسانس هلند)
هواپز بدون روغن دارد
مناسب خانواده تا تعداد ۸نفره
ظرفیت (حجم) ۴/۱ لیتر
ظرفیت (وزن) ۸۰۰ گرم
وزن دستگاه ۴/۵ کیلوگرم
جنس بدنه پلاستیک
رنگ بدنه مشکی براق – سفید
توان ۱۴۰۰وات
برنامه پخت ندارد
برنامه گرم نگه‌دار ندارد
قابلیت تفکیک قطعات دارد
سیستم قطع کن خودکار دارد
فیلتر قابل تعویض ندارد
صفحه نمایش ندارد
صفحه نمایش لمسی ندارد
پنجره شیشه‌ای ندارد
سبد‌گردان ندارد
تکنولوژی پخت گردش سریع هوای داغ
هشدار در زمان تمام شدن برنامه دارد
تابه کیک‌پز ندارد
تابه گریل ندارد
جنس تابه اصلی تفلون
قابلیت اتصال به تلفن همراه ندارد
ابعاد ارتفاع ۲۹ عرض ۲۶ عمق ۳۶ سانتی متر

طرز استفاده سرخ‌کن بدون روغن

  1. دستگاه را گرم کنید: برای استفاده از سرخ‌کن، ابتدا باید آن را گرم کنید تا مواد غذایی یکنواخت و کامل بپزند. گرم‌کردن سرخ‌کن قبل از استفاده، باید طبق دستورالعمل دفترچه راهنما برای پخت هر ماده غذایی انجام شود.
  2. مواد غذایی را آماده کنید: قبل از قراردادن غذا در سرخ‌کن آن را آماده کنید. می‌توانید از ادویه‌های دلخواهتان برای مزه‌دار کردن مواد اولیه استفاده کنید. سپس با اسپری روغن یا یک برس، روی مواد غذایی را با یک لایه نازک روغن بپوشانید.
  3. سبد غذا را آماده کنید: قبل از اینکه مواد غذایی را داخل سبد بچینید، کف آن را با یک لایه نازک روغن چرب کنید. یک لایه مواد غذایی روی سبد بچینید. بین هر قطعه از مواد غذایی، کمی فاصله بگذارید تا هوای گرم به‌خوبی در سبد بچرخد. بهتر است سبد را بیش از حد پر نکنید، چون ممکن است در نهایت بخشی از غذایتان خام بماند.
  4. برنامه پخت دلخواهتان را انتخاب کنید: بسته به رسپی انتخابی، دما و زمان پخت دلخواه را تنظیم کنید. همچنین می‌توانید از برنامه‌های از پیش تعیین‌شده دستگاه کمک بگیرید.
  5. روی پخت غذا نظارت کنید: هنگام پخت غذا، به‌خصوص در اولین دقایق، بهتر است مراقب آن باشید. اگر لازم است سبد غذا را تکان دهید، یا مواد غذایی را زیر و رو کنید تا به‌خوبی برشته شوند.
  6. غذا را سرو کنید: وقتی پخت غذا به پایان رسید، وقت سرو آن است. برای برداشتن غذا از سبد، احتیاط کنید. همچنین بهتر است قبل از سرو غذا، اجازه دهید کمی خنک شود؛ زیرا دمای سرخ‌کن هنگام پخت بسیار بالا است.
  7. دستگاه را تمیز کنید: بعد از هربار استفاده از سرخ‌کن بدون روغن، سبد و سایر اجزای جداشدنی آن را بشویید.

قیمت سرخ‌کن فیلیپس بدون روغن

سرخ‌کن‌های فیلیپس نسبت به سایر برندهای وارداتی موجود در بازار ایران، قیمت مناسب‌تری دارند. هرچه سرخ‌کن مدرن‌تر باشد و امکانات بیشتری داشته باشد، قیمت آن هم بالاتر می‌رود؛ بنابراین هنگام خرید سرخ‌کن، به تمام ویژگی‌ها و امکانات آن توجه کنید. برخی از ویژگی‌های سرخ‌کن‌های فیلیپس که روی افزایش قیمت آن‌ها اثر دارند، عبارت‌اند از:

  • پنجره شفاف برای مشاهده فضای داخلی سرخ‌کن
  • ظرفیت پخت بالا
  • صفحه‌نمایش و دکمه‌های لمسی
  • برنامه پخت از پیش تعیین‌شده
  • برنامه گرم نگه‌دار
  • قابلیت تفکیک قطعات
  • فیلتر قابل تعویض
  • قابلیت اتصال به تلفن همراه

مقایسه سرخ‌کن بدون روغن فیلیپس و تفال

۱.سرخ‌کن‌های تفال، طراحی متفاوتی دارند و در اشکال مختلف کاسه‌ای و استوانه‌ای تولید شده‌اند؛ اما سرخ‌های فیلیپس، همگی استوانه‌ای هستند.

۲.تفاوت دیگری که طراحی سرخ‌کن تفال با فیلیپس دارد، نحوه بازشدن در آن است. سرخ‌کن‌های فیلیپس همگی به‌صورت کشویی باز می‌شوند؛ اما برند تفال علاوه‌بر سرخ‌کن‌های کشویی، مدل‌های آسانسوری هم تولید می‌کند که در آن‌ها از بالا باز می‌شود. سرخ‌کن‌های آسانسوری تفال، دارای پدال چرخشی هستند که به‌صورت خودکار غذا را در سبد سرخ‌کن جابجا می‌کند.

۳.تکنولوژی گرمایش در سرخ‌کن‌های تفال، Air Pulse و در سرخ‌کن فیلیپس، Rapid Air نام دارد. این دو نوع تکنولوژی با گردش هوای گرم داخل محفظه سرخ‌کن، به پخت غذا کمک می‌کنند.

۴.قیمت سرخ‌کن‌های تفال و فیلیپس، تقریبا یکسان است. تفاوت قیمت‌های مدل‌های مختلف، بیشتر به امکانات آن‌ها وابسته است.

خرید قسطی سرخ‌کن فیلیپس از دیجی‌شهر

سرخ‌کن فیلیپس، یکی از بهترین مدل‌های سرخ‌کن بدون روغن در بازار ایران است. سرخ‌کن‌های بدون روغن فیلیپس با چند قطره روغن، غذایی خوشمزه را فقط در چند دقیقه به شما تحویل می‌دهند. در این مطلب به مزایای مختلف این محصولات اشاره کردیم و ۴ تا از بهترین مدل‌های آن را نقد و بررسی کردیم.

به دلیل وارداتی بودن، قیمت این کالا در بازار کمی بالاست؛ بنابراین شاید خرید سرخ‌کن فیلیپس برای خیلی از خانواده‌ها آسان نباشد. اما خبر خوب این است که شما می‌توانید از امکان خرید قسطی کمک بگیرید. فقط کافی است در سایت دیجی‌شهر ثبت‌نام کنید و بعد از طی مراحل گرفتن وام کالا، محصول مدنظر خود را بخرید. 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا