نقد و بررسی محصولات

با بهترین گوشی‌های زیر 7 میلیون تومان آشنا شوید

 در حال حاضر بازار گوشی‌های هوشمند، سرشار از گزینه‌های فراوان برای افراد با نیازها و بودجه‌‌های متفاوت است؛ اما در این بین انتخاب بهترین گوشی موبایل که زیر 7 میلیون تومان قیمت داشته باشد، کمی سخت به‌نظر بیاید.

در ادامه به معرفی تعدادی از بهترین گوشی‌های هوشمند می‌پردازیم که توانسته‌اند با قیمت مقرون‌به‌صرفه و امکانات مناسبی که دارند، مورد توجه کاربران قرار گیرند.

شیائومی پوکو C40 Xiaomi Poco) c40)؛ قدرتمند در باتری

اولین گوشی هوشمندی که می‌توانید تا زیر 7 میلیون تومان خریداری کنید، گوشی هوشمند شیائومی پوکو c40 است. این گوشی با وزن 204 گرمی، نسبت به سایر رقبای خود در این رنج قیمت وزن سبک‌تری دارد و برای افرادی که طولانی مدت از تلفن همراه استفاده دارند، انتخاب مناسبی است. 

اگر اطلاعات زیادی برای ذخیره کردن ندارید، شیائومی پوکو c40 با حافظه‌ی داخلی 64 گیگابایتی و حافظه‌ی رم 4 گیگابایتی، کار شما را راه می‌اندازد.

مسلما با توجه به میان‌رده بودن این گوشی و قیمت آن، نمی‌شود همان توقعی که از گوشی‌های پرچم‌دار شیائومی داریم را از گوشی شیائومی پوکو c40 نیز انتظار داشته باشیم. 

رزولوشن ۷۲۰×۱۶۵۰ و نمایشگر بزرگ این گوشی، این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا بتوانید به‌راحتی با گوشی خود فیلم تماشا کنید و از کیفیت بالای آن لذت ببرید.

گوشی شیائومی پوکو c40 با ظرفیت باتری 6000 میلی‌آمپرساعت، خیال شما را از بابت طولانی بودن عمر باتری نیز راحت کرده است. اگر استفاده‌ی طولانی مدت از گوشی‌ ندارید و یا از اپ‌هایی که شارژ باتری زیادی می‌برند استفاده نمی‌کنید، این دستگاه می‌تواند تا بیش از یک روز در خود شارژ نگه دارد. 

کیفیت دوربین پشت دوگانه‌ی این دستگاه، 13 و 2 مگاپیکسل و دوربین جلوی آن 5 مگاپیکسل است؛ بنابراین اگر هدفی مبنی بر عکس‌برداری یا فیلم‌برداری حرفه‌ای ندارید، خرید این گوشی می‌تواند برای شما کارآمد باشد.

همان‌طور که می‌دانید، سیستم عامل گوشی‌های شیائومی اندروید است و این مدل گوشی می‌تواند از آخرین آپدیت‌های اندروید نیز پشتیبانی کند. به این ترتیب شما می‌توانید همواره دستگاه خود را به ورژن‌های بالاتر ارتقا داده و به‌روز بمانید. 

اگر قصد خرید اقساطی گوشی شیائومی را دارید، دیجی‌ شهر امکان خرید اقساطی را برای شما فراهم کرده است. این امکان به شما کمک می‌کند تا بتوانید به راحتی گوشی مدنظرتان را خریداری کنید.

وزن  204 گرم
حافظه داخلی  64 گیگابایت
حافظه Ram 4 گیگابایت
رزولوشن 720×1650
ظرفیت باتری 6000 میلی‌آمپرساعت
کیفیت دوربین پشت 13 و 2 مگاپیکسل
کیفیت دوربین جلو 5 مگاپیکسل
سیستم عامل اندروید

خرید اقساطی شیائومی C40


شیائومی ردمی Xiaomi Redmi 9T) 9T)؛ مقرون‌به‌صرفه و فنی

مدل‌های سری ردمی 9، تنوع زیادی دارد. این گوشی هوشمند علاوه‌بر قیمت مناسب، از لحاظ فنی نیز ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارد. از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به باتری 6000 میلی‌آمپر ساعت و شارژ سریع 18 واتی، سنسور اثر انگشت در پشت گوشی، بلندگوهای استریو و رزولوشن 1080 در 2340 پیکسل و… اشاره کرد.

رنگ‌های متنوع این گوشی هوشمند باعث شده است تا در هنگام انتخاب، گزینه‌های متفاوتی پیش رو داشته باشید.

اگر بخواهیم از کیفیت دوربین این تلفن همراه بگوییم، باید اضافه کنیم که چهار دوربین پشت با رزولوشن‌های 48، 2، 8 و 2 مگاپیکسلی، به خوبی می‌تواند نیاز شما را در ثبت تصاویر باکیفیت تامین کند. از نکات مثبت دوربین پشت این گوشی می‌توان به تنظیمات فوکوس خودکار اشاره کرد.

نگران نباشید! دوربین جلوی 8 مگاپیکسلی شیائومی ردمی 9T هم از کیفیت مناسبی برخوردار است و می‌تواند تصاویر جذابی از دورهمی‌های دوستانه برای شما خلق کند.

شیائومی ردمی ۹T

 

اگر جزو افرادی هستید که اطلاعات زیادی برای ذخیره کردن دارید و معمولا با اخطار پر بودن حافظه روبه‌رو می‌شوید، گوشی هوشمند شیائومی ردمی 9T  با حافظه‌ی داخلی 64 و 128 گیگی و رم 4 و 6 گیگابایتی، این قابلیت را برای شما فراهم کرده است تا بتوانید به راحتی اطلاعات مورد نیاز خود را در تلفن همراه‌تان ذخیره کنید و از حمل کردن انواع فلش یا هارد بی‌نیاز شوید.

ظرفیت باتری 6000 میلی‌آمپرساعت
رزولوشن 1080×2340
کیفیت دوربین پشت 48، 2، 8 و 2 مگاپیکسل
کیفیت دوربین جلو 8 مگاپیکسل
حافظه داخلی  64 و 128 گیگابایتی
حافظه Ram 4 و 6 گیگابایتی
سیستم عامل اندروید

هوآوی آنر Honor X7) x7)؛ برآورده کننده نیازهای شما

پیشنهاد بعدی ما به شما برای خرید یک گوشی هوشمند زیر 7 میلیون تومان، از برند هوآوی است. هوآوی آنر X7، یک گوشی خوب با قابلیت‌های متوسط است که قیمتی مناسبی نیز دارد. سیستم عامل آن اندرویدی است و احتمال می‌رود به دلیل محدودیت‌هایی تحریمی که برای شرکت هوآوی وجود دارد، امکان به‌روزرسانی به نسخه‌های بعدی اندروید در این دستگاه وجود نداشته باشد.

از سایر مشخصات فنی آن می‌توان به دوربین پشت 48 مگاپیکسلی و دوربین جلوی 8 مگاپیکسل اشاره کرد. با توجه به قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ی این گوشی هوشمند، کیفیت دوربین آن قابل قبول است و می‌تواند لحظات باکیفیتی را برای شما ثبت و ضبط کند.

هوآوی آنر x7

اگر در طول روز از گوشی زیاد استفاده می‌کنید و برایتان مهم است تا مدام دغدغه‌ی شارژ کردن دستگاه خود را نداشته باشید، هوآوی آنر X7 با باتری 5000 میلی‌آمپرساعت و قابلیت فست شارژ، برای شما این امکان را فراهم می‌کند تا بتوانید در مدت زمان طولانی‌تری از گوشی خود استفاده کنید.

از دیگر ویژگی‌های حائز اهمیت هوآوی آنر X7 که آن را به یکی از گزینه‌های مناسب برای خرید تبدیل کرده، حافظه‌ی داخلی 128 گیگ و رم 4 گیگ آن است.

ظرفیت باتری 5000 میلی‌آمپرساعت
سیستم عامل اندروید
کیفیت دوربین پشت 48 مگاپیکسل
کیفیت دوربین جلو 8 مگاپیکسل
حافظه داخلی  128 گیگابایتی
حافظه Ram 4 گیگابایتی

سامسونگ گلکسی Galaxy A13) A13)؛ پشتیبان اینترنت 5G

اگر به دنبال خرید اقساطی موبایل سامسونگ از سایت دیجی‌ شهر هستید، گوشی گلکسی A13 یکی از گزینه‌هایی است که می‌توانید به آن فکر کنید. این گوشی همراه، دارای سیستم عامل اندروید است و از آخرین ورژن اندروید ارائه شده به بازار نیز پشتیبانی می‌کند.

در مقایسه با گوشی شیائومی پوکو C40، گلکسی A13 عمر باتری کمتری دارد و 5000 میلی‌آمپرساعت ظرفیت دارد؛ البته این به معنای تمام شدن زود به زود شارژ این دستگاه نیست. به ازای هر باری که باتری گوشی صددرصد شارژ می‌شود، چیزی در حدود دو روز عمر باتری تخمین زده می‌شود.

دوربین پشت 50 مگاپیکسلی و دوربین جلوی 8 مگاپیکسلی این گوشی هوشمند، به شما کمک می‌کند تا عکس‌های زیبایی را به ثبت برسانید. اگر قصد دارید تا با گوشی همراه خود محتواهای بصری با کیفیتی تولید کنید، گلکسی A13 گزینه‌ای است که می‌توانید روی آن حساب کنید.

حافظه داخلی 32، 64 و 128 گیگابایتی و رم 3، 4 و 6 گیگی، فضای زیادی را در اختیار شما قرار می‌دهد تا از بابت ذخیره‌ی دیتاهای خود نگرانی نداشته باشید. 

سامسونگ گلکسی A17

این گوشی هوشمند در مقایسه با قیمت اقتصادی که دارد، عملکرد خوبی نیز دارد و با باتری و دوربین قابل قبولی که سامسونگ روی این دستگاه ارائه کرده است، انتخاب مناسبی برای افرادی است که بودجه‌ی کمی برای خرید گوشی کنار گذاشته‌اند.

ظرفیت باتری 5000 میلی‌آمپرساعت
سیستم عامل اندروید
کیفیت دوربین پشت 50 مگاپیکسل
کیفیت دوربین جلو 8 مگاپیکسل
حافظه داخلی  32، 64 و 128 گیگابایتی
حافظه Ram 3، 4 و 6 گیگابایتی

خرید اقساطی گوشی سامسونگ A13

 

در این بلاگ به معرفی تعدادی از گوشی‌های هوشمند تا سقف 7 میلیون تومان و ویژگی‌های منحصربه‌فرد هر کدام پرداختیم.

اگر دانشجو هستید و قصد استفاده‌ی بسیار حرفه‌ای ندارید از گوشی همراه خود را ندارید، گوشی هوشمند شیائومی پوکو C40 گزینه‌ای به‌صرفه و در عین حال کارآمد است.

حافظه‌ی داخلی بالای گوشی شیائومی ردمی 9T، برای افرادی که دیتاهای زیادی برای ذخیره کردن دارند مناسب‌ترین گزینه است.

ظرفیت باتری 5000 میلی‌آمپرساعت هوآوی آنر X7، خریداران را از شارژ کردن مداوم گوشی خود بی‌نیاز می‌کند؛ بنابراین اگر در طول روز زیاد از گوشی استفاده‌ می‌کنید، می‌توانید این مدل گوشی هوآوی را در لیست گزینه‌های خریدتان قرار دهید.

اهل سفر هستید و دوست دارید گوشی هوشمندی با کیفیت دوربین بالا داشته باشید؟ پیشنهاد ما به شما خرید گوشی سامسونگ گلکسی A13 است. این گوشی هوشمند با قیمت مناسب و کیفیت بالای دوربین، گزینه‌ی ایده‌آلی برای خرید و ثبت لحظات شماست.

شما می‌توانید با ثبت نام وام خرید کالا در سایت دیجی‌ شهر، نسبت به خرید گوشی هوشمند اقساطی اقدام کنید. 

 

سوالات متداول

کیفیت‌ دوربین کدام گوشی هوشمند زیر 7 میلیون تومان مناسب است؟

گوشی سامسونگ گلکسی A13، با کیفیت دوربین 50 مگاپیکسلی در بین گوشی‌های هوشمند معرفی شده، بیش‌ترین کیفیت را دارد.

چگونه می‌توانیم گوشی هوشمند اقساطی خریداری کنیم؟ 

شما می‌توانید با ثبت نام وام خرید کالا از سایت دیجی شهر، گوشی هوشمند مد نظرتان را به صورت اقساطی خریداری کنید.

کدام گوشی‌های هوشمند زیر 7 میلیون تومان عمر باتری طولانی‌تری دارد؟

گوشی‌های شیائومی پوکو C40 و شیائومی Redmi 9t نسبت به سایر گوشی‌های معرفی شده، عمر باتری طولانی‌تری دارند.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا