اخبار

افزایش سقف اعطای وام کالا در پلتفرم «دیجی‌‌‌شهر» از تیر ماه

با توجه به اینکه قرار است از اول تیرماه میزان سقف دریافت وام در دیجی شهر افزایش یابد و همچنین شرایط تضامین جدیدی برای دریافت وام به متقاضیان ارائه شود، در این راستا روزنامه‌ی «دنیای اقتصاد»، خبری را در این باره کار کرده است که در ادامه به این خبر می‌پردازیم.

بر اساس گزارش روزنامه دنیای‌اقتصاد، وب‌سایت دیجی شهر که در زمینه اعطای وام آنلاین کالا فعالیت می‌کند قصد دارد از اوایل تیرماه، سقف اعطای وام بر اساس رتبه اعتباری افراد را افزایش دهد تا کاربران بتوانند تنها با ارائه چک از سقف تسهیلات کالا استفاده کنند.

دیجی شهر یک پلتفرم در زمینه ارائه وام آنلاین برای خرید کالاست که تا ۲۰۰ میلیون تومان به کاربران خود در اقساط ۶۰ ماهه تسهیلات خرید کالا می‌دهد و کاربران می‌توانند پس از دریافت اعتبار در کیف پول فروشگاه دیجی شهر، کالای مورد نظر خود را به صورت آنلاین و اقساطی خریداری کنند. نرخ موثر تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی دیجی شهر در اقساط ۶۰ ماهه حدود ۲۹‌درصد است که نسبت به سایر پلتفرم‌‌‌های لندتک دیگر، به طور قابل‌توجهی ارزان‌‌‌تر است. پوریا فیروزنژاد، مدیر ارشد بازاریابی دیجی شهر، با اشاره به اینکه شرایط دریافت وام از دیجی شهر بیش از پیش ساده خواهد شد، گفت: «دیجی‌شهر باور دارد که شرکت‌های فعال در حوزه لندتک باید بیش از پیش تسهیلات ارزان را به صورت ساده و فوری در اختیار کاربران قرار دهند. از همین رو ما در دیجی‌شهر در همین راستا حرکت کرده‌‌‌ایم و از اوایل تیرماه قصد داریم سقف دریافت اعتبار برای رتبه‌‌‌های اعتباری مختلف را افزایش دهیم تا کاربران بتوانند تنها با ارائه چک از سقف اعتبار ۲۰۰ میلیون تومانی استفاده کنند.»

لینک خبر

نمایش بیشتر

1 دیدگاه

  1. با سلام. با مقایسه پلتفرمهای وام به نظرم دیجی شهر بهترین شرایط رو داره. البته اگر امکان خرید از فروشگاه های آنلاینی مثل دیجی کالا و تکنو لایف فراهم بود قطعا رضایت بیشتری رو به همراه داشت. لطفا این امکان رو هم فراهم کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا