نقد و بررسی محصولات

با بهترین گوشی‌های شیائومی آشنا شوید

شیائومی یکی از برندهای تولیدکننده‌ی کالاهای دیجیتال است. این برند به سبب تولید محصولات باکیفیت، به یکی از برترین شرکت‌های فناوری در جهان تبدیل شده است.

طیف تولیدات شیائومی بسیار گسترده است و شامل: تلفن همراه، تلویزیون‌های هوشمند، لوازم خانگی، اسکوتر، لوازم جانبی و… می‌شود.

این برند با تمرکز بر کیفیت مناسب در کنار قیمت مقرون‌به‌صرفه، توانسته است علاوه‌بر به دست آوردن جایگاه قابل توجه در بازار فناوری، محبوبیت بسیاری در میان مشتریان نیز داشته باشد.

شیائومی هر ساله در میان دسته‌بندی‌‌های متفاوت، محصولات جدیدی را به بازار عرضه می‌کند که گوشی‌های هوشمند در میان این دسته‌بندی‌ها قرار دارد. در ادامه‌ی این بلاگ، به معرفی تعدادی از بهترین گوشی‌های شیائومی می‌پردازیم.

شیائومی 13 اولترا (XIAOMI 13 ultra)

اگر قصد خرید قسطی گوشی شیائومی را دارید، یکی از جدیدترین گوشی‌های ارائه‌شده توسط شرکت شیائومی، 13 اولترا است که در تاریخ 18 آوریل 2023 به بازار عرضه شد.

همانطور که از ظاهر این تلفن همراه پیداست، تاکید بر دوربین از ویژگی‌های بارز طراحی آن به شمار می‌رود. اگر کیفیت دوربین تلفن همراه برای شما اهمیت دارد و دوست دارید لحظات باکیفیتی را ثبت کنید، دوربین چهارگانه 50 مگاپیکسلی اولتراواید شیائومی 13 اولترا می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای خرید باشد.

کیفیت 32 مگاپیکسلی دوربین سلفی این گوشی برای افرادی که عموما تولید محتواهای تصویری مانند ولاگ انجام می‌دهند، می‌تواند مناسب باشد. 

دوربین باکیفیت، تنها ویژگی بارز این گوشی هوشمند نیست؛ بلکه ظرفیت بالای باتری (5000 میلی‌آمپر ساعت) و شارژ شدن صددرصدی دستگاه در کمتر از یک ساعت، از مزیت‌های دیگر شیائومی 13 اولترا است. 

این گوشی هوشمند با سه مدل متفاوت حافظه داخلی (256 گیگ، 512 گیگ و 1 ترابایت) و رم 12 و 16 گیگ تولید شده است که این امکان را برای خریداران فراهم می‌کند تا با توجه به نیاز خود بتوانند بهترین گزینه را برای خرید انتخاب کنند. 

به علاوه یکی از خصوصیاتی که به طراحی این گوشی جذابیت بخشیده، جنس چرمی پشت این دستگاه است.

گوشی شیائومی 13 اولترا

شیائومی ردمی XIAOMI REDMI 12C) 12C)

یکی از تولیدات جدید برند شیائومی که در تاریخ 31 دسامبر 2022 به بازار عرضه شد، شیائومی ردمی 12C است.

با توجه به قیمت کم شیائومی ردمی 12C، امکانات آن می‌تواند نیاز افرادی که قصد استفاده‌ی بسیار حرفه‌ای از گوشی ندارند را برطرف کند. 

کیفیت دوربین پشت این گوشی 50 مگاپیکسل است؛ که در مقایسه با سایر گوشی‌های در این رنج قیمت، کیفیت قابل توجهی دارد و جزو بهترین گوشی‌های شیائومی است. 

برخلاف دوربین پشت، دوربین سلفی شیائومی ردمی 12c کیفیت بالایی ندارد و تنها 5 مگاپیکسل کیفیت دارد. 

رزولوشن 720 در 1650 مگاپیکسل این دستگاه باعث شده تا در روشنایی و نور زیاد، استفاده از گوشی سخت باشد. 

پردازنده‌ی شیائومی ردمی 12C معمولی است و مصرف بالایی ندارد؛ بنابراین ظرفیت باتری 5000 میلی‌آمپر ساعت می‌تواند برای استفاده‌ی معمولی، یک روز و نیم این دستگاه را شارژ نگه دارد.

این گوشی با سه نوع ترکیب حافظه‌ی داخلی و رم متفاوت به بازار عرضه شده که این ترکیب شامل 64 گیگ حافظه داخلی/4 گیگ رم، 128 گیگ حافظه داخلی/ 4 گیگ رم و 128 گیگ حافظه داخلی/6گیگ رم است.   

گوشی شیائومی ردمی 12C

شیائومی 12 اس اولترا (XIAOMI 12s ultra)

شیائومی 12 اس اولترا، مدل دیگری از گوشی شیائومی قسطی است که مانند سایر گوشی‌های جدید این برند، بر کیفیت دوربین آن تاکید بسیاری شده است. پیکربندی دوربین پشت این دستگاه که شامل لنز واید، اولتراواید، تله‌فوتو پریسکوپی و تشخیص عمق می‌شود، مهر تاییدی بر توجه این برند به تولید گوشی‌های هوشمند با کیفیت دوربین بالا است. 

کیفیت دوربین اصلی شیائومی 12 اس اولترا، 50.3 مگاپیکسل است و برای افرادی که به عکاسی علاقه دارند و می‎خواهند بدون دوربین حرفه‌ای عکس‌های باکیفیتی بگیرند، پیشنهاد می‌شود.

البته لازم به ذکر است که دوربین تله‌فوتوی این گوشی عملکرد چندانی در تاریکی ندارد. 

وجود دوربین سلفی با کیفیت 32 مگاپیکسل، از دیگر مزایای این گوشی هوشمند است که از نظر کیفیت، تفاوتی با دوربین جلوی گوشی شیائومی 13 اولترا ندارد. اگر میخواهید درباره بهترین دوربین های گوشی بدانید بیشتر بخوانید: بهترین دوربین‌های گوشی

صفحه نمایش و بلندگوهای استریوی این گوشی هوشمند از مزایای آن به شمار می‌رود و تجربه‌ای لذت‌بخش را برای کاربر ایجاد می‌کند.

بدنه‌ی پشتی گوشی شیائومی 12 اس اولترا چرمی بوده و ظاهری منحصربفرد به آن بخشیده است.

پردازش قوی این مدل، باعث شده تا از پس هر برنامه‌ی سنگین و یا بازی‌هایی که حجم بالایی دارند بربیاید.

ظرفیت باتری 4860 این گوشی می‌تواند در عرض 50 دقیقه، شارژ گوشی شما را 100 درصد پر کند.

گوشی شیائومی 12 اس اولترا

شیائومی 13 پرو (XIAOMI 13 PRO)

اگر شرایط خرید موبایل اقساطی را داشته باشید، شیائومی 13 پرو تلفن همراهی است که می‌تواند نیازهای شما را از داشتن یک گوشی هوشمند برطرف کند.

همانطور که سیستم عامل تمام گوشی‌های تولیدی کمپانی شیائومی اندروید است، این گوشی نیز از اندروید 13 پشتیبانی می‌کند. 

رزولوشن بالا (1440 در 3200 مگاپیکسل) و کیفیت قابل توجه در نمایش جزئیات این گوشی، برای افرادی که بیشتر اوقات با گوشی همراه خود فیلم تماشا می‌کنند، انتخاب هوشمندانه‌ای است. 

کیفیت دوربین سلفی شیائومی 13 پرو با 13 اولترا تفاوتی ندارد و کیفیت هر دو دستگاه، 32 مگاپیکسل است؛ بنابراین این گوشی می‌تواند در ثبت لحظاتی که می‌خواهید از خود به جا بگذارید، مناسب باشد. 

اگر استفاده‌ی شما از تلفن همراه به گونه‌ای است که می‌خواهید اطلاعات زیادی را در آن ذخیره کنید، شیائومی با تولید این گوشی در 4 حافظه‌ی داخلی و رم متفاوت (128 گیگ/ 8 گیگ رم، 256 گیگ / 8 گیگ رم، 256 گیگ / 12 گیگ رم، 512 گیگ /12 گیگ رم)

دست شما را برای انتخاب باز گذاشته است.

اگر از گوشی همراه خود استفاده‌ی معمولی دارید و در طول روز به صورت مستمر از آن استفاده نمی‌کنید، می‌توانید مطمئن باشید که باتری 4820 میلی‌آمپر ساعت شیائومی 13 پرو یک روز کامل دستگاه شما را شارژ نگه می‌دارد.

بطور کلی این گوشی، جزو گوشی‌های پرچمدار شیائومی به حساب می‌آید و تراشه‌ی قدرتمند آن باعث شده تا عملکرد بالایی داشته باشد.

گوشی شیائومی 13 پرو

شیائومی 12 لایت (XIAOMI 12 LITE)

آیا کار شما به گونه‌ای است که مجبورید مدت زمان زیادی گوشی به دست باشید؟ اگر پاسخ شما مثبت است، پس حتما به دنبال تلفن همراهی هستید که هم از لحاظ وزنی سبک باشد و هم در استفاده‌ی طولانی برای دست خستگی ایجاد نکند.

نگران نباشید!

ما در ادامه‌ی معرفی جدیدترین گوشی‌های شیائومی، به شما شیائومی 12 لایت را معرفی خواهیم کرد که 173 گرم وزن دارد و می‌تواند برای استفاده‌ی طولانی مدت انتخاب مناسبی است که جزو بهترین گوشی‌های شیائومی می باششد.

نکته‌ی دیگری که باعث شده تا این گوشی هوشمند برای افرادی که مدت زمان زیادی از تلفن همراه خود استفاده می‌کنند مناسب باشد، ظرفیت باتری 4300 میلی‌آمپر آن است. شاید در مقایسه با گوشی‌های جدید شیائومی که ظرفیت باتری 5000 میلی‌آمپر ساعت دارند این دستگاه ظرفیت باتری بالایی نداشته باشد، اما همچنان از نظر نگه‌داشت شارژ، حرفی برای گفتن دارد. 

اگر بخواهیم از دوربین این گوشی هوشمند بگوییم، باید اشاره کنیم که پیکربندی دوربین پشت این دستگاه، واید، اولتراواید و ماکرو با کیفیت 108 مگاپیکسل است. 

کیفیت بالای دوربین گوشی شیائومی 12 لایت، خیال شما را از بابت ثبت لحظه‌های باکیفیت راحت می‌کند.

کمپانی شیائومی تنها بر دوربین پشت این دستگاه تمرکز نکرده است و دوربین سلفی باکیفیتی را نیز برای این تلفن همراه هوشمند در نظر گرفته است. 

دوربین سلفی اصلی این گوشی 32 مگاپیکسل است و می‌تواند لحظاتی سرشار از کیفیت را برای شما ثبت و ضبط کند.

از بابت حافظه‌ی داخلی نیز خیالتان راحت.

شیائومی 12 لایت با تولید سه مدل از این گوشی با حافظه‌های داخلی و رم متفاوت (128 گیگ حافظه‌ی داخلی/6 گیگ رم، 128 گیگ حافظه‌ی داخلی/8 گیگ رم، 256 گیگ حافظه‌ی داخلی/8 گیگ رم) به کاربران این امکان را داده است تا بتوانند با بودجه‌های متفاوت، گوشی مورد نظر خود را تهیه کنند.  

گوشی شیائومی 12 لایت

شیائومی از گذشته تا کنون در بازار جهانی در کنار سایر محصولات خود، گوشی‌های باکیفیتی را با ویژگی‌ها و قیمت‌های متفاوت عرضه کرده است. این برند توانسته است با تولید گوشی‌های باکیفیت اما مقرون‌به‌صرفه همواره در میان رقیبان خود سربلند باشد.

از آنجایی که برند شیائومی هر ساله گوشی‌های هوشمند متفاوتی را تولید می‌کند، ما در این بلاگ به معرفی تعدادی از گوشی‌های جدید این برند و ویژگی‌های هر کدام پرداختیم تا بتوانید با توجه به نیاز و بودجه‌ی خود، بهترین انتخاب را داشته باشید. اگر به دنبال خرید گوشی موبایل زیر ۷ میلیون هستید این مقاله را بخوانید: بهترین گوشی زیر ۷ میلیون

همچنین اگر قصد خرید اقساطی گوشی‌های شیائومی را دارید، می‌توانید از طریق فروش قسطی دیجی‌شهر، گوشی هوشمند مد نظرتان را تهیه کنید. 

معرفی گوشی‌های جدید برند شیائومی

سوالات متداول

 در بین بهترین گوشی‌های شیائومی کدام یک از گوشی‌های جدید شیائومی کیفیت دوربین بهتری دارد؟

گوشی شیائومی 13 اولترا از میان گوشی‌های معرفی شده، کیفیت بهتری دارد.

کدام گوشی شیائومی برای دیدن فیلم مناسب است؟

گوشی شیائومی 13 پرو با رزولوشن 1440 در 3200 مگاپیکسل برای افرادی که با گوشی خود فیلم تماشا می‌کنند، مناسب است.

باتری کدام گوشی معرفی شده ظرفیت بیشتری دارد؟

گوشی‌های شیائومی 13 اولترا و شیائومی ردمی 12C با ظرفیت باتری 5000 میلی‌آمپر بیشترین ظرفیت باتری را دارند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا