راهنمای دریافت وام

روش تکمیل کردن چک برای دریافت وام آنلاین از دیجی شهر

برای دریافت وام آنلاین از دیجی شهر باید به عنوان ضمانت بازگشت، چک ارائه شود. در این مطلب قرار است شما را با نحوه تکمیل کردن چک، اطلاعاتی که باید در آن باید درج شود، مراحل و شرایط اعطای چک برای دریافت اعتبار آشنا کنیم. از این رو اگر به عنوان متقاضی دریافت وام آنلاین از دیجی شهر محسوب می‌شوید، توصیه می‌کنیم که گام به گام نحوه تکمیل اطلاعات چک را مطالعه کنید تا در زمان دریافت وام به مشکلی برنخورید. پس برای تکمیل اطلاعات خود با ما همراه باشید.

نکات نوشتن چک صیادی

شرایط ضمانت با چک می‌تواند بسته به طرح اعتباری شما و قوانین و مقررات تامین کننده، شرایط ضمانت چک را می‌توانید پس از انتخاب طرح و تامین کننده مد نظر خود در بخش جزئیات طرح و همچنین راهنمای آپلود تصویر چک مطالعه کنید. 

در بعضی از طرح‌های اقساطی دیجی شهر، این امکان وجود دارد که چک ضمانت به اسم اقوام و آشنایان درجه یک متقاضی باشد اما در بعضی موارد دیگر فقط شرایط خود ضامنی امکان‌پذیر است یعنی اینکه  چک ضمانت حتماً باید به اسم فرد متقاضی باشد. نکته بعدی اینکه تاریخ چک، مبلغ چک و در وجه باید طبق اطلاعات درج شده در صفحه راهنمای ارسال تصویر چک نوشته شود.

بیشتر بخوانید: نکات طلایی که باید در مورد رتبه اعتبارسنجی بانکی بدانید

نکته بعدی شامل مواردی است که نباید انجام دهید، به طور مثال نوشتن کلمه ضمانت معادلسازی به تومان، چسب و هایلایت زدن به روی چک نباید انجام شود. همچنین باید چک را حتماً با خودکار آبی و بدون خط خوردگی بنویسید. نکته بعدی اینکه اعداد را باید به صورت مشخص درون کادر مشخص بنویسید. در نظر داشته باشید که نباید برای نوشتن عدد صفر از خط ممتد استفاده کنید. 

در قسمت مبلغ به حروف، مبلغ را به عدد ننویسید و چک را حتما بعد از امضاء آپلود کنید. توجه کنید تا موارد مختلف موجود در چک مخدوش نشود مثل شماره شعبه و شناسه 16 رقمی که در صورت مخدوش شدن باعث از بین رفتن اعتبار چک می‌شود.  

برای تعیین تاریخ و محل درج آن روی چک، فقط به تاریخ مندرج بر روی راهنمای آپلود چک در مراحل ثبت نام توجه کنید و تاریخ را به صورت درست در محل قرارگیری آن روی چک بنویسید. در نهایت ثبت چک ضمانت در سامانه صیاد باید دقیقاً مطابق اطلاعات مندرج در راهنمای آپلود تصویر چک صورت بگیرد. همچنین اگر چکی تحت عنوان چک ضمانت به دیجی شهر ارائه می‌شود تنها بابت ضمانت بازگشت اقساط است و نه به عنوان وجه قابل پرداخت اقساط شما. 

نحوه نوشتن چک صیادی

مرحله اول: مبلغ چک را مطابق با عددی که متناسب با اعتبار دریافتی به شما نشان داده می‌شود، وارد کنید. در نظر داشته باشید که ابتدا باید مبلغ را به حروف بنویسید و سپس در کادر مربوطه به عدد وارد کنید.

مرحله دوم: تاریخ چک را در کادر مشخص، باتوجه به تاریخی که در سامانه به شما نشان داده‌شود وارد می‌کنید. 

مرحله سوم: اکنون باید در قسمت در وجه، نام “بانک شهر” را بنویسید و شناسه بانک شهر را در کادر مربوطه با دقت و خوانا بنویسید.

مرحله چهارم: در انتها باید حتما چک را حتما امضا کنید. 

تبریک! شما موفق شدید تا چک خود را در سامانه ثبت کنید.

بیشتر بخوانید: آموزش ثبت چک صیادی در سامانه صیاد

پایان بندی

در حال حاضر استفاده درست و دقیق از چک می‌تواند بسیار کاربردی و مفید باشد. اما اگر همین اطلاعات درست وارد نشود، ممکن است دچار مخدوش شدن چک و درنتیجه غیرقابل استفاده بودن آن شود. جهت تکمیل چک ضمانت جهت دریافت وام آنلاین برای خرید قسطی از دیجی شهر، باید به طور کلی مراحلی را که گفته شد طی کنید. امیدواریم نکاتی که درباره تکمیل کردن چک گفته شد برایتان مفید واقع شده باشد. 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. من درخواست وام دارم ادامه میدم که چند نقاط دیگر مانده ولی برای ارائه کردن ضمانت چک میدم ولی نگاه کردم چک ندارم . و ایا باسفته الکترونیکی برای ضمانت قبو له

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا