سرمایه‌گذاری و فین‌تک

سقف ارائه وام لندتک‌های ایرانی چقدر است؟

ممکن است هر کدام از ما در زندگی‌ با مرحله‌ای روبه‌رو شویم که نیاز به تهیه‌ی وسیله‌ای داشته باشیم اما بودجه‌ی کمی در اختیارمان باشد.

با توجه به چالش‌های اقتصادی که امروزه وجود دارد و همین‌طور احساس نیاز مشتریان به خرید اقساطی و دریافت وام، استارتاپ‌ها و شرکت‌های لندتکی بسیاری با درک این نیاز، اقدام به راه‌اندازی بسترهایی کرده‌اند که در آن مشتریان بتوانند با درخواست وام، کالا و یا خدمات مورد نیاز خود را تهیه کنند.

ما در ادامه‌ی این بلاگ، به معرفی لندتک‌های ایرانی و شرایط دریافت وام کالا و سقف ارائه‌ی وام هر یک می‌پردازیم تا شما مخاطبان عزیز بتوانید با در نظر گرفتن تمام شرایط، یکی از بهترین لندتک‌های ایرانی را انتخاب کرده و دغدغه‌ی خرید خود را به صفر برسانید.

به علاوه اگر می‌خواهید اطلاعات بیشتری درباره‌ی صنعت لندتک، ویژگی‌ها، معایب و مزایا و… داشته باشید، می‌توانید به بلاگ لندتک چیست؟ مراجعه کنید.

شرکت‌های ایرانی ارائه‌دهنده‌ی وام کدامند؟

همان‌طور که اشاره کردیم، درحال‌حاضر شرکت‌های بسیاری چه در خارج و چه در داخل ایران حضور دارند که در زمینه‌ی لندتک و اعطای وام به متقاضیان فعالیت می‌کنند.

با اینکه اکثر این شرکت‌ها تقریبا خدمات مشابه‌ای ارائه می‌کنند، اما سقف دریافت وام و شرایط هر کدام با دیگری متفاوت است که در ادامه هر کدام را بررسی می‌کنیم.

دیجی شهر

دیجی شهر یک استارتاپ فعال در حوزه‌ی لندتک و متعلق به بانک شهر است. در میان لندتک‌هایی که تا به اینجا در این بلاگ معرفی کردیم، دیجی شهر بالاترین مبلغ وام (200 میلیون تومان) را به مشتریان ارائه می‌کند. 

بدون پیش‌پرداخت بودن وام دیجی شهر این امکان را برای کاربران حقیقی و سازمانی فراهم کرده است تا با تکمیل مدارک و درنظر گرفتن تمامی شرایط، بتوانند خرید انجام دهند. 

خرید با اقساط 60 ماهه در دیجی شهر این فرصت را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد تا هم به‌صورت نقدی و هم به‌صورت اقساطی کالاهای مورد نظر خود را از فروشگاه اینترنتی دیجی شهر خریداری کنند و خیالشان از بابت پرداخت اقساط راحت باشد.

یکی از نکات مثبت دریافت وام از دیجی شهر اعتبارسنجی رایگان آن است.

اگر قصد دریافت وام از دیجی شهر را دارید، می‌بایست مراحلی که در ادامه به آن اشاره می‌کنیم را طی کنید. 

  • ورود به سامانه ارائه وام دیجی شهر
  • تکمیل فرم مربوطه
  • بارگذاری مدارک هویتی و شناسایی
  • دریافت تاییدیه از شعب بانک شهر
  • دریافت مبلغ وام 

در سایت دیجی شهر نیز محاسبه‌گر اقساط وجود دارد که به شما این امکان را می‌دهد تا تا بتوانید نحوه‌ی بازپرداخت خود را انتخاب کنید.

شرکت دیجی شهر

ازکی‌وام

ازکی‌وام یکی از شرکت‌های لندتکی و زیرمجموعه‌ی ازکی است. در ازکی‌وام می‌توانید با استفاده از قابلیت خرید اعتباری و مقایسه‌ی کالاهای متفاوت از نظر طرح و قیمت، متناسب با نیازتان بدون ضامن خرید انجام دهید.

متقاضیان می‌توانند تا سقف 75 میلیون تومان با سود 22 درصد از ازکی‌وام کالا خریداری کنند و 6، 12 یا 18 ماهه اقساط پرداخت کنند.

همچنین با استفاده از قابلیت محاسبه‌گر اقساط می‌توانید با توجه به مدت بازپرداخت و وامی که دریافت می‌کنید، میزان قسطی که توانایی پرداخت آن را دارید، تنظیم کنید.

مراحل دریافت اعتبار از ازکی‌وام به شرح زیر است:

  • ثبت نام در سایت ازکی‌وام
  • ثبت درخواست اعتبار
  • اعتبارسنجی
  • بارگذاری مدارک ( تصویر کارت ملی، شناسنامه و یک برگ چک صیادی)
  • تحویل مدارک
  • افزایش اعتبار و خرید

دیجی‌پی

یکی دیگر از شرکت‌های فعال در زمینه‌ی لندتک، دیجی‌پی است. دیجی‌پی، علاوه‌بر اینکه  یک اپلیکیشن پرداخت موبایلی است، امکان خرید اقساطی از فروشگاه دیجی‌کالا را نیز برای مشتریان فراهم کرده است.

برای دریافت اعتبار خرید اقساطی از دیجی‌پی نیازی به ضامن ندارید و می‌توانید تا سقف 30 میلیون تومان سبد خرید خود را پر کنید.

انتخاب اینکه به صورت آنلاین و یا حضوری درخواست وام خود را از دیجی‌پی ثبت کنید. به عهده‌ی خودتان است که به صورت حضوری در شعبه‌های تعیین‌شده و یا با استفاده از اپلیکیشن دیجی‌پی به صورت آنلاین، فرایند ثبت‌نام خود را تکمیل کنید.

سود سالانه‌ی دیجی‌پی 23 درصد و در مقایسه با ازکی‌وام یک درصد بیشتر است.

همچنین متقاضیان دریافت وام می‌توانند با توجه به میزان توانایی که در پرداخت ماهانه‌ی اقساط دارند، با استفاده از ماشین حسابی که در سایت دیجی‌پی وجود دارد، میزان اقساط خود را 9،6 و 12 ماهه تنظیم کنند.

اگر قصد دریافت وام از دیجی‌پی را دارید، می‌بایست مراحلی را که در ادامه به آن اشاره می‌کنیم، طی کنید.

  • ثبت‌نام در اپلیکیشن دیجی‌پی، قسمت خرید اقساطی
  • بررسی اطلاعات
  • امکان‌سنجی
  • بارگذاری مدارک
  • امضای قرارداد
  • فعال‌سازی اعتبار

 

لندو

سومین لندتک ایرانی که قصد معرفی آن را داریم، لندو است. قصد ندارید مبلغ زیادی وام بگیرید؟ پس لندو با سقف ارائه‌ی وام تا 20 میلیون تومان می‌تواند انتخاب خوبی باشد.

اگر بخواهید از میزان سود مطلع شوید، باید بگوییم که لندو نیز مانند دیجی‌پی 23 درصد است.

وام دریافتی از لندو می‌تواند به دو شکل خرید از فروشگاه تیمچه (تا 600 هزار تومان سود کمتر) و یا به صورت لندوکارت که قابل استفاده در تمامی فروشگاه‌های آنلاین و دستگاه‌های کارتخوان است، استفاده شود.

در نظر داشته باشید که مبلغ پیش‌پرداخت، به نحوه استفاده از وام‌ و همچنین میزان وام درخواستی‌تان بستگی دارد.

مثل دو شرکت قبلی، لندو نیز در سایت خود ماشین حسابی را تعبیه کرده است که به وسیله‌ی آن می‌توانید با توجه به مدت زمان بازپرداخت وام (6، 9 یا 12 ماهه) و مبلغ آن، میزان اقساط خود را تعیین کنید.

اگر می‌خواهید از لندو درخواست وام دهید، نیاز است تا مراحلی را طی کنید که این مراحل عبارتند از:

  • ثبت درخواست و بارگذاری مدارک
  • ثبت امضای الکترونیکی
  • خرید سفته الکترونیکی
  • امضای قراردادها
  • دریافت وام و خرید از فروشگاه
شرکت لندو

قسطا

یکی دیگر از شرکت‌های لندتکی که مانند لندو تا سقف 20 میلیون تومان وام ارائه می‌کند، قسطا است.

متقاضیان دریافت وام از قسطا می‌توانند وام خود را در قالب کارت اعتباری عضو شتاب به‌ نام قسطا کارت دریافت کنند و با آن از هر فروشگاه اینترنتی و غیراینترنتی در سراسر کشور، به صورت اقساطی خرید انجام دهند.

به نسبت سایر لندتک‌هایی که تا به اینجا معرفی کردیم و قابلیت بازپرداخت وام در آن‌ها بازه‌های متفاوتی داشت، قسطا بازپرداخت وام خود را تنها در 12 ماه از سوی متقاضیان دریافت می‌کند.

پس از اعتبارسنجی بانکی، مشتریان قسطا می‌توانند از نوع ضمانتی (چک یا سفته) که می‌بایست ارائه کنند و همین‌طور میزان پیش‌پرداخت، مطلع شوند.

در سایت قسطا می‌توانید با استفاده از محاسبه‌گر اقساط، با توجه به میزان مبلغ وامی که قصد دریافت آن را دارید، مبلغ اقساط ماهانه خود را تنظیم کنید.

مراحل دریافت قسطا کارت از قسطا به این شرح است:

  • ثبت درخواست
  • بارگذاری مدارک
  • بررسی مدارک
  • دریافت قسطا کارت
  • پیش‌پرداخت و شارژ قسطا کارت
شرکت قسطا

بالون

اگر می‌خواهید تا سقف 50 میلیون تومان وام جهت دریافت تسهیلات یا خرید اقساطی کالا دریافت کنید، بالون یکی دیگر از لندتک‌های ایرانی است که می‌توانید به آن مراجعه کنید.

عدم نیاز به مراجعه حضوری، بدون پیش‌پرداخت و ضامن، از ویژگی‌های دریافت وام از بالون است.

با توجه به مبلغ وامی که از بالون دریافت می‌کنید، مدت بازپرداخت شما بین ۶، ۱۲، ۱۸ و ۲۴ ماه متغیر است.

اگر بالای 18 و یا زیر 70 سال سن دارید، دارای رتبه‌ی اعتباری A، B و یا فاقد رتبه‌ی اعتباری هستید و همچنین تاکنون چک برگشتی نداشته‌اید، می‌توانید به‌راحتی درخواست وام خود را در سایت بالون ثبت کنید.

توجه داشته باشید که برای دریافت تسهیلات باید حساب بلوبانک داشته باشید. 

مراحل درخواست وام از بالون عبارتند از:

  • افتتاح حساب بلوبانک
  • ثبت درخواست و بارگذاری مدارک (فیش حقوقی یا گردش حساب 6 ماهه)
  • بارگذاری تصویر چک و ثبت صیاد آن
  • ارسال اصل چک
  • امضای قرارداد (به‌صورت آنلاین)
  • اعطای تسهیلات (واریز به حساب فروشگاه)
شرکت بالون

همان‌طور که از ابتدای بلاگ به آن اشاره کردیم، شرایط دریافت وام کالا در هر شرکت ارائه‌کننده‌ی وام با دیگری متفاوت است و این شما هستید که با در نظر گرفتن تمام شرایط خود انتخاب می‌کنید که از خدمات کدام شرکت استفاده کنید.

لازم به ذکر است که اگر قصد دریافت وام از هر کدام از لندتک‌های نامبرده را داشتید، جهت دریافت اطلاعات بیشتر، به سایت هر کدام مراجعه کنید تا اطلاعات جامع‌تری به دست آورید.

شرکت‌های ایرانی ارائه‌دهنده‌ی وام

اگر تاکنون تجربه‌ی دریافت وام از هر کدام از لندتک‌های ایرانی نامبرده را داشته‌اید، باعث خرسندی ماست تا آن را با ما و سایر مخاطبان به اشتراک بگذارید.

اگر قصد دارید تا از خدمات هر شرکت به‌صورت مجزا مطلع شوید و بتوانید بهترین انتخاب را در میان این شرکت‌ها برای دریافت وام داشته باشید، می‌توانید به سایت رده مراجعه کرده و از طریق آن، به مقایسه‌ی سایت‌های خرید قسطی دسترسی داشته باشید.

همچنین اگر قصد دارید تا به‌طورکلی اطلاعات بیشتری در مورد این صنعت بدانید، پیشنهاد می‌کنیم تا بلاگ هر آنچه که باید درباره‌ی فین‌تک بدانید را نیز مطالعه کنید.

سوالات متداول

بیشترین سقف دریافت وام لندتک‌های ایرانی چقدر است؟ شرکت‌های دیجی شهر، ازکی وام، بالون، دیجی‌ پی، قسطا و لندو با سقف وام مشابه، به ترتیب بیشترین سقف وام را ارائه می‌کنند.

بیشترین مدت زمان بازپرداخت متعلق به کدام شرکت است؟ دیجی شهر با سقف اقساط 60 ماهه، بیشترین مدت زمان بازپرداخت را در مقایسه با سایر لندتک‌های ایرانی دارد.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا